Gå til innhold

hva kan jeg fortelle familien min?

linn_pija

Anbefalte innlegg

jeg og han jeg "tror"er barnefaren hadde vært sammen kun en kort stund da jeg fant ut at jeg var gravid. vi hadde et ganske turbulent forhold, og da mange pauser.. jeg var så DUM at jeg lå sammen med en annen mann rundt den tiden jeg ble gravid. men d ordnet seg mellom meg og typen rundt denne tiden også, så jeg er veldig i tvil og tenker på dette hele tiden. jeg har fortalt begge sannheten og de er da klar over at begge kan være faren og vil stille opp på dna testen.det som er problemet mitt er at jeg ikke har klart å fortelle familien min dette... de er nok lei siden typen min da er fra Brasil, de vil ha et "helt" norsk barnebarn og tantebarn. jeg har nettopp fått tilbake kontakten med dem pga av det og i d siste ser d ut som om de godkjenner han, hvordan kan jeg nå forklare dem at han kanskje ikke er faren....?

Fortsetter under...

oj.. for en pikær situasjon

har også vert gjennom en prosess for å få min familie til å godta min samboer og far til den lille i magen. han er afrikansk, så jeg har møtt noen fordommer kan man si ja..

min umiddelbare tanke er; trenger du egentlig å fortelle alle i familien at du er usikker? kanskje bare en du stoler på for å ha noen å få støtte fra i denne vanskelige situasjonen.. som en mor eller søster kanskje.. om det ikke er din kjæreste som er far, så kan du jo ta forklaringen til alle de andre da.. og da er det vel godt å ha en i familien som vet, og støtter deg..

håper du klarer å glede deg over det lille mirakelet i magen din også da, og at du ikke bare går rundt og bekymrer deg for hvem som eventuelt kan være far..

klemmer

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...