Gå til innhold

Må fortelle noe "skummelt" da jeg ringte ei klarsynt dame....

Anbefalte innlegg

Jeg ringte for en stund tilbake for å høre om jeg var gravid eller snart kom til å bli gravid.... Hun sa at om jeg tok test om 10 dager ville den være positiv...... Idag er det 10.dagen og jeg fikk positiv test. Tok også en test i helgen som var negativ så den slo ikke ut før idag på dag 10 etter samtalen....

Jeg har ikke noe mens å gå ut ifra heller siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter forrige fødsel. Ammer fortsatt min 10mndr gamle sønn men ville gjerne ha ett barn til veldig fort... Hun sa videre at jeg kom til å få tvillinger, og hvertfall en av de skulle være jente så jeg er ufattelig spent på om det også stemmer ..... Hihi......

Det er jo veldig skummelt syntes jeg. Nesten så jeg får frysninger. At det er mulig å si noe slik over telefonen er jo helt villt. Tok det med ei stor klype salt men nå må jeg jammen ta av meg hatten........

Fortsetter under...

Annonse

nå ble jeg litt redd dere...

jeg ringte henne, og hun sa at jeg måtte ringe tilbake...for det var noer med meg sa hun..

Hun sa at hun måtte se på meg til i kveld, uff....hva kan det være da?? har hun sagt det til noen av dere??

Nå må dere roe meg ned her altså...

Hun sa jo først at hun så ingen graviditet innen ett halvt år, men så ble alt veldig forvirrende for henne...hun kunne liksom ikke se klart lenger sa hun...

Hei..

Ja det er litt skummelt det der, men så blir en også litt mer nysgjerrig..

Hvor lang tid tar den samtalen da?? Fristende å ringe... Men tørr jeg??

Spennende å se om hun har rett i forhold til hvor mange du får denne gang da...

Du får oppdatere oss andre her...

Lykke til!

Annonse

Hei..

Ble også fristet til å ringe denne Judith..hun spurte først om jeg var gravid,mn har jo nettopp hatt eggløsning så d vet jeg jo enda ikke.i så fall så trodde hun at jeg ville få positiv test om to uker..spennende.

Ringte også tarotkongen og han sa at jeg ville bli gravid i løpet av tiden fram til sommeren...så da gjenstår d å se,er jo litt skeptisk til dette,men klarte ikke la være å prøve:-)

jeg måtte ringe denne judith jeg også, hun hadde en vedlig god følelse at jeg ble gravid innen et halvt års tid, og hun så at det ble en gutt.....er dette til å stole på eller er det bare standard svar?? håper det er sant i dette. Jeg har holdt på et års tid og sliter med å få EL, vurderer prøverør...

vet ikke hva jeg ska tro.Hun sa også at jeg kom til å få fire barn,har to fra før,mistet en i MA og har ikke tenkt på flere enn èn til så kanskje...

Tarotkongen så helt klart at d kom til å bli èn jente denne gangen også og at jeg ikke skulle bekymre mg ang å ikke få flere,d ville skje i mærmeste tid..Litt moro er dette jo:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...