Gå til innhold

Holder det denne gangen?

mamma4

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny her og venter tvillinger for andre gang (har en jente på snart 9 og en gutt på 2). Sist gang mistet jeg den ene i uke 8, og er veldig nervøs for at det skal skje igjen. Skal til ny ultralyd i morgen og gruer meg kjempemye. Er kjempekvalm og trøtt....og har stor mage allerede, men er livredd for at det bare er en eller enda værre... ingen der. Å ligge på den benken og høre legen si de ordene.....jeg får frysninger bare ved tanken. Noen som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Annonse

Er bare i 11 uke ennå så som sagt kan mye skje, men det kan det vel egentlig alltid. Og ikke er det mye man kan gjøre heller. Skjer det så skjer det....men jeg er nok litt ekstra bekymret siden sist gang. Men jeg prøver å tenke positivt hele tiden! Hvor langt er du på vei da? Og hvor mange venter du :)?

Ja prøvi, det var virkelig godt å se de røre på seg der inne. Men trodde jeg skulle besvime på legekontoret mens jeg ventet på svar. Og så så vi en og han sa den levde....så ringte telefonen og han bare måtte svare i den først!!!! Kan du tenke deg.....jeg trodde jeg skulle dø! Men heldigvis gikk det bra. Hvor langt og hvor mange venter du da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...