Gå til innhold

Tips til morsom lek med 5 mnd baby??

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har tips til hvordan jeg kan leke med gutten min på 5 mnd?

Vi pleier å ligge litt på magen sammen, men sjeldent populært i lengden. Ligger en del på ryggen og leker med ting. Men savner flere leker vi kan gjøre sammen. Noen som har noen tips? Føler han kjeder seg litt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4801226-tips-til-morsom-lek-med-5-mnd-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Borte tittit er en slager. Ellers humpetiten-humpetatten-humpetittenteia....melkeruta kommer i fra...Med gullet på fanget og humper. Hun liker også ride-ride ranke, jeg sitter med bena i kryss og hun sitter på fotbladet og rir:) Sitt med føttene dine bak ryggen til babyen og ro til fiskeskjer, med robevegelser (beveger føttene dine, og ror med hendene). Masse forskjellige sanger man kan gjøre noe til:)

Ellers er hun glad i at jeg legger meg sammen med henne under babygymmen og legger et helseteppe over (fint lys gjennom hullene), vi har lys på babygymmen og det er gøy når det er litt mørkere:)

Vi bruker også å gå på oppdagelsesferd rundt i leiligheta, har henne i babybjørnen (vendt fra meg) så går vi rundt å tar på nye ting (helst vil hun jo smake på da:))

Så elsker hun å danse med meg, da har jeg henne også i babybjørnen (mot meg).

Se seg selv i speilet er jo gøy:)

Kommer ikke på noe mer i farta, men det er så morro nå som hun er 5mnd. får masse respons på det en gjør...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...