Gå til innhold

Hjelp! Det kom jo et kryss jo!:):)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skulle egtnlig ikke teste før fredag, IKM i morgen, men Kristy2 overtalte meg til å ta en test i morges siden jeg hadde to:) hadde ikke troen på at dte var noe inni der, for har omtrent hatt null symptomer, og så var vi jo bare i vår første pp!

Men plutselig lyste det et stort kryss mot meg, og jeg ble helt satt ut.....dette var rett før jobb og jeg burde vel egentlig ikke ha kjørt bil, hehe. Var helt sjokkert, hadde aldri trodd det skulle gå så fort!

Presterte å glemme vesken min hjemme så da jeg kom til jobb måtte jeg snu og kjøre tilbake igjen, for måtte ha nøklene til jobb. Da jeg hadde snudd kom jeg på at nøklene hang jo på bilnøkkel-hanken min og ikke i vesken....hehe. Var helt forfjamset jeg.

Gleder meg såååå masse til sambo kommer hjem halv fire så jeg får overrakt nyheten, vil ta det ansikt til ansikt:) tror han blir litt sjokka han å, tror ikke han hadde trodd det skulle gå så fort! Skal gjøre som dere har nevnt tidligfere her, pakke inn test og babysokker og gi det til han.....JIPPII:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4801183-hjelp-det-kom-jo-et-kryss-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, blir nesten det, men da er det ekstra mye babystøv som vi kan gi til dere andre da vettu:) så følger dere etter!

Glemte å si at eneste symptomene jeg har hatt er kraftig halsbrann mandag, litt mensmurringer mandag og tirsdag og i går fikk jeg en plutselig følelse av at jeg er gravid:) hehe. Kvinnelig intuisjon:)

Gratulerer så utrolig masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva var metoden deres om jeg får spørre?Jeg har selv ikm lørdag eller søndag og er i min 1 pp.Håper jeg er gravid,synes jeg har noen symptomer,men det er sikkert bare innbildning...

LYkke til med spiren.

Hva sa mannen?

TVI TVI:)

Annonse

Heisann.

Begynne rå komme meg litt nå, har vært helt snål i hele dag, klumsete og rar:) hehe. Vi prøvde oss på den sex fra dag 10 metoden vi. og stort sett annenhverdag. Rundt da jeg trodde jeg hadde el hadde vi hver dag. Lå 15-20 min i ro etterpå og må innrømme jeg hadde bena oppetter veggen to ganger(rødme rødme:) hehe.

Jeg hadde jo egentlig ikke symptomer, måtte tenke meg om for å huske det. Så dere uten symptomer kan også fint være gravid:)

Min kjære ble selvfølgelig veldig glad:) Synes jeg så en liten tåre i øyenkroken ja, men han ble helt forvirret stakkar, hadde nok ikke trodd det skulle gå så fort. Og så begynnte han med en gang å snakke om ultralys, når vi kan se kjønnet, kjøpe oss ny bil os masse sånn:) hehe. Han er i desember mens jeg er i april:)

Ønsker deg lykke til iallefall, og så håper jeg det klaffer for dere å:)

Oj oj oj... Kristinpia85~1pp

Dette gikk jommen fort gitt,,, så herlig da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg håper du bringer masse lykke på treffet på fredag.. Jeg har lyst å bli gravid like fort,, hihi..

Gratulerer så hjertelig!!! Masse klem fra Loise77

gikk på p-piller, trionetta....gått på de i maaaange år og sluttet sånn i månedskiftet desember/januar. Og nå på 1.pp klaffet det:) helt utrolig! Ønsker deg og alle andre her lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...