Gå til innhold

dimoren ?

Bratsj

Anbefalte innlegg

Jeg skal igrunnen slappe godt av bare denne UL i uke 8 blir passert og godkjent jeg, det med "de kritiske 12 ukene" tror jeg henger igjen fra tider før man hadde tidlig UL, og ergo ikke oppdaget tidlige aborter før rundt uke 12 (hvis man har MA kan det jo ta uker før man begynner å blø)

Legen min sa forrige svangerskap at dersom man ser hjertet slå i uke 8/9 - er sjansene for at det skal gå galt svært svært små.

Fortsetter under...

Apropos innlegget ditt, jeg er selv født i januar og begynte på skolen da jeg var 6,5 (den gang begynte vi jo da vi var 7) og det har aldri vært noe problem, hverken da jeg var liten eller nå, så det tenker jeg ikke på.

Datteren min ble forløst via hastesnitt etter døgn med nytteløse rier (noe min mor opplevde med både broren min og meg) , så jeg skal kreve keisersnitt denne gangen - og da blir det vel rundt 10 dager før termin, altså ca 3.desember.

Åhhh... som jeg håper det er liv der inne !!!

Det er spennende tider, gitt. Jeg kan ikke huske at jeg bekymret meg slik med de to andre. Vel, kanskje en sannhet med modifikasjoner.. Hadde en SA ca 2 år før eldstemann ble født. Jeg tenkte nok ganske mye på det i begynnelsen, når jeg husker tilbake. Men med nr 2 bekymret jeg meg ikke. Det gjorde jeg heller ikke da jeg var gravid i januar. Men nå - nå er bekymringshysteriet på topp. Jeg drømmer om magen, jeg tenker på magen.

Jeg ser virkelig frem til legetime imorgen, for å kunne lufte bekymringene mine.

Hvor gammel er datteren din? Jeg har et barn på 9 og et barn på 6, og jeg vet at de vil bli veldig glad for et lite søsken.

Hei - lykke til på legetimen din i dag !!

Skal du ha vanlig kontroll, eller UL ?

Håper du melder tilbake når du har vært der, jeg skal tenke på deg.

Tror man blir mer og mer bekymret jo eldre man blir, det er jo slik at jo mer man vet - jo mere vet man kan gå galt - og så mangler vi vel pur-ungsommens dristige mot...

Når man er 20 tror man jo at man eier verden omtrent ;-)

Datteren vår er 21 mndr, så hun blir 2 år og ca 4 mndr når hun blir storesøster dersom dette svangerskapet går fint.

Håper det er en passende alder.

Hun er utrolig sosial og utadvendt og veldig opptatt av babyer, men foreløpig er hun for liten til å forstå noe særlig av det - så jeg er glad det enda er 7-8 mndr igjen.

Vi "snakkes" ha en flott dag i sola !

Hallaien. Legetimen gikk fint, og jeg skal til UL førstkommende onsdag. Hun syntes det var en glimrende ide å få tatt en tidlig kikk før hun henviste meg til utvidet ul mm i uke 10 (tror jeg det er). Ellers påsto hun at jeg var i uke 6 + noen dager. Men jeg synes selvfølgelig at jeg er vært der i en evighet, og minst må nærme meg uke 9..

Jaja. Jeg er optimist, og gleder meg litt til onsdag og ul.

Mellom mine to er det ca 2,5 år. Det har vært helt ypperlig, uten noen sjalusi og bråk (mer enn det som er naturlig). De er veldig gode venner, og er nok på mange måter veldig avhengige av hverandre. Det kan jo også henge sammen med at begge er gutter. Den første tiden er strevsom, men det er verdt det når man ser hvilken glede barna kan ha av hverandre.

Ps Takk for at du tenkte på meg.;-)

Så flott å høe det gikk fint hos legen, og jeg øsnker deg masse lykke til på ondag !

Jeg skal til UL på fredag morgen og gru-gleder meg noe voldsomt !

I dag har jeg plutselig ikke ømme pupper lenger, så nå er jeg virkelig skeptisk til at alt er bra der inne....

Skal bli uendelig deilig å få vite, jeg synes det er grusomt å være usikker på om man faktisk er gravid eller ikke.

Hvordan kunne legen din påstå du er i uke 6 uten å ha sett embyoet ?

Regner de ikke bare ut fra siste mens, slik som kalkulatoren her på BIM ?

Annonse

Hei Vårvind. Hvordan står det til med deg? Håper alt har gått som forventet, og at du har en sprell levende liten fisk inni magen.

Jo'a, legen brukte utregningen på data'en sin, og var altså frekk nok til å nevne tallet 6. Iflg Babyverden er jeg i dag 7+2, og det høres jo veldig mye bedre ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...