Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde en sa 15 mars var da 6 uker på vei. tok ny test etter to uker og den var negativ. men så tok jeg enn i dag 3 uker etter den sist og den var veeeeeeeeldi svak positiv. kan det være rester etter SA eller kan det vær jeg er blitt gravid ijenn?

håper noen kan hjelpe meg litt, er så forvirret

Fortsetter under...

Du kan være gravis igjen. Husk at du kan teste negativt inntill tre uker etter eggløsning.

Hadde en SA 5 mars, og var ikke til utskrapning. Var til etterkontroll hos gynekolog fire uker etter SA, og hadde da eggløsning. Dro hjem, og aktiviteten var stor i to dager, så ble jeg syk og det ble rolig i over en uke på sengefronten. Bare for å være på den sikre siden tok jeg en graviditetstest en uke etter EL, og den var negativ. Mensen kom ikke når den skulle, og tre dager etter ventet mens tok jeg ny test. Fortsatt negativ. Men mensen kom ikke, og i går, en uke etter forventet mens var testen positiv! Får verdens beste julegave!

Jeg har opplevd at Quick respons er en mer usikker test (det var denne som viste negativ to ganger), mens Clearblue er bedre (den viste positiv).

Lykke til :o) Kanskje vi sees på desember terminklubben!

hei hei gratulerer så masse .tok test hjå legen i dag og sanneli var jeg gravid igjenn:) Hun ble litt overrasket over hvor fort tror jeg. hun ringde gyn på sykehuset for å høre om det kunne være rester, men ikke siden den første testen var negativ. skal ta blodprøve i måren og neste uke:( d er fælt.men skal gjøre alt jeg. men vet du hvordan rekne ut termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...