Darth Vader Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Så da har alle tre ungene vært syke i løpet av halvannen uke... Først jenta mi - ble syk like før vi reiste på ferie. Så ble eldstemann syk på søndag som var, og nå er det altså Håvard sin tur. 39,5 i feber - og vil bare sove. Gav han paracet før han sovnet igjen siden det virket som om feberen var stigende (kald på hendene og føttene - sikkert tegn). Jammen glad vi rakk å komme oss hjem før minsten ble syk. Forhåpentligvis blir han like fort bra som de to andre - de var bare syk i to-tre dager hver. Uff, han er så varm og slapp stakkars. Vil bare bæres, sitte på fanget eller sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 !! Nei! Det var synd! Jeg er bare redd for den dagen Zoe blir syk --og den kommer sikkert en gang! Hun har ikke vært syk enda. ... Jeg er litt paranoid i sånne tillfeller, hvis hun hadde 39,5 så ville jeg blitt HELT hysterisk... (har nesten aldri feber selv --men mannen får den lett og da er den veldig høy. 39 e.l.) Hva gjør dere da? God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Uff da,ikke kjekt med små barn som er syke...God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Del Skrevet 19. april 2006 ikke moro når disse små er sjuke nei.. god bedring fra oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Del Skrevet 19. april 2006 God bedring! Paracet, masse drikke, og mamma eller noens fang er vell resepten. Min eldste var feber barn, fy søren det e ekkelt. Feber kramper, ambulanse og full pakke. Er super nøye med å følge med på når feberen stiger på minstemann, (som oftes da de kan få krampe. ) Og kun noen få barn får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 19. april 2006 #6 Del Skrevet 19. april 2006 Uffa...må ha riktig god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 19. april 2006 #7 Del Skrevet 19. april 2006 Huff ja.. Her er storebroren i huset syk.. Hatt det gående i en uke nå.. God bedring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 20. april 2006 #8 Del Skrevet 20. april 2006 uff god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå