Gå til innhold

Juni: Da ble lillemann syk :-(

Darth Vader

Anbefalte innlegg

Så da har alle tre ungene vært syke i løpet av halvannen uke... Først jenta mi - ble syk like før vi reiste på ferie. Så ble eldstemann syk på søndag som var, og nå er det altså Håvard sin tur. 39,5 i feber - og vil bare sove. Gav han paracet før han sovnet igjen siden det virket som om feberen var stigende (kald på hendene og føttene - sikkert tegn). Jammen glad vi rakk å komme oss hjem før minsten ble syk. Forhåpentligvis blir han like fort bra som de to andre - de var bare syk i to-tre dager hver. Uff, han er så varm og slapp stakkars. Vil bare bæres, sitte på fanget eller sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

!! Nei! Det var synd! Jeg er bare redd for den dagen Zoe blir syk --og den kommer sikkert en gang! Hun har ikke vært syk enda. ... Jeg er litt paranoid i sånne tillfeller, hvis hun hadde 39,5 så ville jeg blitt HELT hysterisk... (har nesten aldri feber selv --men mannen får den lett og da er den veldig høy. 39 e.l.) Hva gjør dere da?

God bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Paracet, masse drikke, og mamma eller noens fang er vell resepten.

Min eldste var feber barn, fy søren det e ekkelt. Feber kramper, ambulanse og full pakke. Er super nøye med å følge med på når feberen stiger på minstemann, (som oftes da de kan få krampe. )

Og kun noen få barn får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...