Gå til innhold

Glad nyhet til dere prøvere !!

Anbefalte innlegg

Fikk igår vite at ei av BIM jentene som jeg har kontakt med var på UL og fikk en gladnyhet !!

Hun ble dyttet 4 UKER FREM !!!! Så plutselig så var hun i 15 uke !!!!

Dvs. hun fikk mensen første måneden av svangerskapet :o)

Hun var faktisk 7 uker på vei da vi var på BIM treff første gang - og da var hun oppblåst i magen og nevnte masse symptomer - men tenkte ikke at hun var gravid fordi hun hadde fått TR .......

Så hvis dere føler dere gravide etter TR - så kan dere kanskje ta en test for det !

Skjedde med ei annen jente her inne....for moro skyld tok en gravitest rett før EL og den ble positiv !!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4799788-glad-nyhet-til-dere-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å ha mens smerter og føle at mensen kommer hvert øyeblikk - uten at den kommer. Har det selv....

Jeg husker ikke alle symptomene hennes, men hun la inn flere innlegg med masse symptomer og lurte på ting..

Tror hun opplevde festesmerter som et kraftig stikk i magen noen dager etter EL - det opplevde jeg også. Var noen kraftige stikk som om noen stakk en nål rett under navlen den ene dagen. Jeg opplevde det ca. 5 dager etter EL...

Hun var oppblåst i magen ....det var jeg også etter 7 dager - skjønte det ikke. Var ikke gassete, men magen var større og oppblåst.

Trodde jeg hadde lagt på meg i løpet av noen dager ;o) Derfor tenker du ikke på graviditet...måtte ha løse joggebukser på meg !

Jeg har vært sinnsykt trøtt !!

Jeg har hatt ømme brystvorter - som om noen vridde og

vridde .....siiiiinsykt vondt !

tror ikke noen av oss har fått metallsmak i munnen...

Men - hun er ikke så mye her inne på BIM og skriver, men leser av og til. Jeg skal få henne til å komme inn på denne tråden og skrive hennes opplevelser :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...