Birna og Thorny Sara Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Ja her sitter eg og vet at eg skal bli igangsatt i morra... har en del blandede følelser nå... Når eg ble sykemelt i uke 7 så trudde eg at denne dagen aldri ville komme.. Nå sitter eg her og tenker over hele svangerskapet og forestående fødsel. Eg gleder meg så til å holde lille babyen, gleder meg til å finne ut om det er jente eller gutt, gleder meg til å bli kvitt alle plagene. Har babyen lyst, mørkt eller rødt hår... gleder meg til å amme det lille nurket, gå trilleturer og vise alle kor stolt eg er. Gleder meg til å kunne bruke navnet vi har valgt. Men samtidig så tenker eg at dette er siste dagen eg kjenner disse herlige små sparkene i magen min, siste dagen eg har en diger gravidmage som strutter ut og eg har vært så stolt av. siste dagen som 3 åringen min setter hodet sit på magen min og venter på at babyen sparker han i øret. siste dagen eg kjenner babyen hikke. Og så vet eg at det ikke blir flere barn, eg har vært så heldig å få oppleve denne følelsen 5 ganger, 5 herlige barn har sparka i magen min, 5 herlige barn har vokst seg store og flotte i magen min. Så her sitter eg, og begynner nesten å gråte fordi eg gleder meg så, men også fordi eg vet eg kjem til å savne denne følelsen... Måtte berre få ut tankene mine. Masse lykke til vidare alle damer her inne. Får forlate dere for i dag og kommer tilbake med fødselshistorien.... tenk at det endelig er min tur å si det...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4799757-april-1-dag-igjen-mine-tanker-ang%C3%A5ande-dette-samme-som-p%C3%A5-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøverpånr*2* Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Ønsker deg kjempemasse lykke til imorgen og tiden fremover. Nyt kvelden til de grader:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4799757-april-1-dag-igjen-mine-tanker-ang%C3%A5ande-dette-samme-som-p%C3%A5-skravle/#findComment-4803564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2006 #3 Del Skrevet 21. april 2006 Så flott skreve!!!! Ble helt rørt, jeg... Jeg fikk min tredje på påskeaften, og hadde mange av de samme tankene som deg på slutten. Jeg tror ikke vi skal ha flere barn nå, men den siste ble til på tross av spiral så jeg skal ikke si 100% sikkert! Det som imidlertid er sikkert, er at dersom det skal komme flere, så skal jeg IKKE være i utdanning! Da skal jeg ha jobb!!! Denne gullgutten vår er den tredje vi får under min utdanning, så nå må jeg snart bli ferdig!! ;-) Lykke til videre Birna!! Det har vært fint å følge deg denne tiden!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4799757-april-1-dag-igjen-mine-tanker-ang%C3%A5ande-dette-samme-som-p%C3%A5-skravle/#findComment-4821561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå