Gå til innhold

Juni: Utrolig lønnsom påsketur til Tyskland og Sverige :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå begynner det jo å nærme seg jenter, og mannen min og jeg har akkurat kommet hjem fra vår siste ferie alene sammen på en lang stund. Vi har vært på bilferie. Vi kjørte ned til Gøteborg (bor i Bærum), og tok båt derfra over til Kiel. Så kjørte vi videre ned til en liten by som heter Nordhord - like ved grensa til Nederland. Der bodde vi over påskehelgen hos familien til mannen min.

Det har vært veldig koselig, og vi har fått kjøpt mye baby-utstyr for en billig penge. Før vi dro hadde vi siklet på Emmaljunga's Duo Edge Kombi vogn i brun - men den koster jo 7000 kr i norge, og det var så mye at vi ikke turte å tenke på det engang nesten. Men så skulle det utrolige skje, at i den lille byen vi bodde i i Tyskland fant vi akkurat den vognen vi ville ha, i akkurat den fargen vi ville ha - til 4950,- norske kroner! Halleluja - man kan jo bli religiøs av mindre!!! Over 2000 kr mindre enn i moderlandet!

Her ser dere hvordan den ser ut:

http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12615

Så da ble det drømmevognen på oss! Nå er vi kjempeglade og gleder oss masse til å begynne å bruke den!

Senere, da vi kjørte oppover og inn i Sverige stoppet vi på "Happyland" på Svinesund (ANBEFALES!!! BILLIG OG MEGET HYGGELIG BETJENING), og fikk kjøpt endel flere ting. Stellebag, babygym, mykbag, uro m/ musikk, osv. Herlig å ha litt baby-ting i huset- nå begynner det å bli litt mer virkelig!

Vi kjøpte også med et supert videokamera i Tyskland, så nå kan vi t.o.m filme småen når han kommer! GØY!

klemmer fra en fornøyd

Fortsetter under...

Heisann!

Det ble en bra tur det da:):) Arti å få babytingene i hus,har så og si alt greit jeg å..mangler bare å montere senga..!!Har foresten samme vogn som deg,men min er i svart og grå..kjempefornøyd!!Klarer nesten ikke vente med å bruke den...Lykke til med de siste dagene da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...