Gå til innhold

Fortsatt stikkninger ved eggstokkene og blør litt ennå.. Noen?

Anbefalte innlegg

TR kom på lørdag som ventet, men med usedvanlige smerter. Pleier ikke merke noe særlig til at ho kommer.

Jeg pleier å blø maks 3 dg.

Denne gangen stikker det annenhver gang i eggstokkene og jeg blør litt fortsatt, men det er som brunt resteblod (sorry details)

Noen som har opplevd dette?

Jeg har ikke tatt noen tester så jeg kan liksom ikke utelukke at jeg ikke er gravid da.

Fortsetter under...

hvordan har blødningen din vært da?

man kan jo blø litt selv om man er gravid... har du noen andre symptomer enn stikking i magen?

er testen din pposetiv så er du nok gravid, for viss du har hatt en sa nå så er det så tidlig at du ville stoppet å produsere hcg med en gang.

håper du er gravid:)

Hei sgt sweetie..

Jeg er motsatt av deg jeg da..jeg pleier aa merke at mensen er der..men denne gangen merket jeg ingenting..blödde i 2 dager bare for saa aa gaa over til spotting kom litt rosa 6.april..mensen 7 og 8 april ogsaa spotting i alle slags farger etter dette...rosa,rödlig,brunt/svart...for saa aa gaa over paa rosa igjen,og dette har holdt paa en stund,og naa har jeg enormt mye utflod,hvit i farge..

Lysken eller det föles ut som det er i lysken at det gjör vondt..eller det presser saa innmari..eggstokkene föler jeg ogsaa...og korsryggen..Jeg har smaa övelser jeg gjör för jeg gaar aa legger meg om kvelden,for aa lette litt paa denne pressingen i mage og rygg..HAr tatt to gravi-tester,en den 10.april=NEG og en den 14.april men NEG den ogsaa,saa jeg har ingen aning om hva dette kan vaere..EN UNORMAL EGGLÖSNING KANSKJE???

Men i ditt tilfelle kan det höres ut som SA...saa ta en gravitest som du sa,saa faar du fort klarhet i hvorfor..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...