Gjest Skrevet 30. april 2006 #101 Del Skrevet 30. april 2006 Idag kuppa jeg inlegg nr 100!!! He he he.. Ligger ute å verandaen og koser meg.Har funnet frem singletten og soler meg!!! Herregud hvor feit jeg ser ut.Gleder meg tilå få gravid mage og ikke bare se feit ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 30. april 2006 #102 Del Skrevet 30. april 2006 Fy faen du klarte det igjen ;o) Han eksen din hørtes ikke god ut nei - noen burde anmelde ham ! Bra du kom deg bort fra ham..... I dag høljer det ned her....men...jeg fikk så lyst å grille sommerkotelettene så sambo skal fyre opp grillen og grille dem ) Vi har grillen under tak - i lysthuset så da går det greit. Uff....igår kveld så kom kvalmen og halsbrann over meg hele kvelden og natt...Så jeg er glad jeg ikke dro igår for det hadde jeg ikke orka. Og i hele dag så har jeg hatt en svak kvalme med noen kvalmebølger.. Hmm....og jeg som savnet symptomer !! Så kjekt at barna kan kose seg med trampolinen ) Nei nå - kjenner jeg magen rumla så jeg må be sambo om å sette på grillen.....Ellers dør jeg av sult !!! Håper dere får en fin grilldag ) Vi griller uansett vær - gjorde det i vinter også ;op Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #103 Del Skrevet 30. april 2006 18 deilige varmegrader i skyggen i dag. Har kosa oss ute i hele dag:0) Prøvde å fortelle deg at du ikke måtte ønske symptom, men ville du høre på meg? He he he. I kveld skal vi være barnevakt til tante ungen min.Hun er 1,5 år.Har satt kriterie om at foreldra legger henne før de drar. Hun pleier å være så sint når vi skal legge henne... Ellers så falt snuppa i dag. Slo hull i hodet. Blodet spruta.Men heldigvis såg det myyye værre ut enn det var. Håper dere har fått kosa dere med sommerkoteletter, det er det jeg har spist i dag til middag. Det er så godt!! Jeg må huske å se Når storken svikter på nrk 2 i dag.Det er om danske par som adopterer.Det var så flott sist gang.Det begynner klokka 20.55. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 30. april 2006 #104 Del Skrevet 30. april 2006 Her har det regnet hele tiden og jeg har bare vært kvalm ( Uff så skremmende !! Bra det gikk bra med snuppa di..... Håper hun har det bra nå.... Det var godt med sommerkoteletter - men jeg fikk plutselig avsmak mens jeg spiste... Orker ikke skrive mer...er så kvalm....har nettopp spist appelsiner, mango og kjeks...gikk bra til jeg slutta å spise....Uff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #105 Del Skrevet 30. april 2006 Starter ny tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå