Gjest Skrevet 26. april 2006 #76 Del Skrevet 26. april 2006 Er så irritert er blakk hele tiden.så sånn sett passer det dårlig at jeg er gravid nå.Skulle heller hatt meg ett arbeid..Men får vel ta det som det kommer.Tror vi dropper ferien i år...Får se hva vi gjør... Om alt går bra får jeg 33500 kr i starten av august...Engangsstøtten ikke ye å skryte av,men da har vi iallefall endel sparepenger..Er litt labert på det området i fjor.Var så teite at vi var på 5 ferie turer i fjor.Var 3 uker på sommerferie og 2 uker i syden...Blir iallefall ikke sånn turnering i år.Sikkert å visst... Skattesystemet er helt på trynet,de rike får mest uansett og de som er i midten får lite... Håper virkelig at ul går bra.Håper det og det er HELT sikkert bare en der inne med deg.Måtte bare mobbe deg litt he he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2006 #77 Del Skrevet 26. april 2006 hehehe....din tulling !! Får frysninger hver gang jeg leser en slik setning.... Vi har ikke den beste situasjonen selv - siden jeg ikke har fast jobb og vi skal bygge hus....Jeg får gjøre en innsats og få meg fast jobb . Sambo maser om det - jeg vet jeg er sløv der....Må ta meg sammen, men er ikke det som står meg nærmest for tiden..... Er så sulten at jeg døøøør..... Sambo kommer innom og skal spise kinamat med meg ) Han ringte og lurte på om jeg ville ha det - så da bestiller vi på restauranten rett over gaten.... Nam nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2006 #78 Del Skrevet 26. april 2006 hahaaha......søkte på kinarestauranter i drammen og fikk opp mitt innlegg her inne på BIM. Den med BIM treff.... Den søkte på Drammen og Kinarestaurant... Fikk det opp 2 ganger ! Har fått opp mitt innlegg før på nettet da jeg søkte på noe.... hehehe...sjokk hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2006 #79 Del Skrevet 26. april 2006 He he he kina mat er godt skal ha orgie når jeg ikke er kvalm mer.Orgie på kinamat.nam nam det er så godt!!! Vi holder på å prøve å lete å finne oss bil.Må ha en 7 seter nå.Trenger mer plass kan ikke binde babyen på taket akkurat... Ellers så er det rene syndefloden her i dag.det øser ned.Ikke mye vår vær lengre akkurat:0) Nå skal jeg lete etter bil på nettet.Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2006 #80 Del Skrevet 26. april 2006 Lykke til !! Så gøy å kikke på biler ) http://no.kelkoo.com/b/a/ss_biler_7_seter.html Opel Zafira er en liten 7 seter, men veldig bra å kjøre. Renault Scenic er stoooor - masse plass, veldig lang. Ok å kjøre. Volksvagen Sharan er ganske stor innvendig og litt større enn Opel Zafira - veldig ok å kjøre. Jobba på bilutleie og kjørte forskjellige biler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2006 #81 Del Skrevet 26. april 2006 Er så irritert.Ringte først på bilen klokka 14.30 så skulle vi ringe opp igjen klokka 16.00 gjorde det.Nå må vi ringe i morgen etter kl 09.00 på morgenen for de vil egentlig ikke ha innbytte bil...Så da er det nok over for vår del.De får alltids solgt bilen.En 8 seters syncro.Meget sjelden bil.Bu hu hu..er lei meg.Var så klar til å få ny bil..Ja ja satser på at ingen andre vil ha bilen og de vil ha vår...Kryss fingrene for oss! Vi trenger det så sårt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #82 Del Skrevet 27. april 2006 Hm det ble ikke bil på oss og vi har ikke fått dagene vi ønska i barnehagen som snuppa har fått plass i.FDenne dagen starter godt gitt:0( Gruer meg slik til ul at jeg har vondt i magen.Har hatt sånn ekkel følelse i flere uker.Håper det bare er nervøsitet..Får iallefall vite det i dag. Håper du har det bra.Ser at du ikke har vært innom på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. april 2006 #83 Del Skrevet 27. april 2006 Hei du.... Ble litt opptatt da jeg kom hjem igår..... Er spent på resultatet fra UL i dag ) Regner med at alt står bra til !!!! Du har nok vært nervøs - du har jo vært så kvalm og det er jo et bra tegn. Litt dumt med de magesmertene da....men det er sikkert helt ufarlig... Synd du ikke fikk bilen eller de dagene....Skikkelig kjipt da ! Siden den startet kjipt så slutter den kanskje bra ;op Venter på svar fra deg jeg ) I dag har jeg langdag på jobben - har et møte 1730 som varer til 21-22 tiden ....så jeg får ikke vært noe på BIM... Må snart begynne å forberede møtet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #84 Del Skrevet 27. april 2006 Heisann jeg skal på Ul klokka 15.30..Gruer meg slik...skal ringe på en bil litt senere i dag.Har ikke gitt opp helt ennå...Satser på at dagen blir fin etterhvert:0) Sender deg en tekst melding når jeg er ferdig.Er så nervøs:0(( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. april 2006 #85 Del Skrevet 27. april 2006 Tråden vår vokser som en gjærdeig i varme...... Er allerede oppi 87 innlegg nå ) Er ikke så lenge siden du startet den.... Skal du ikke kommentere det snart ;op Lykke til på UL ihvertfall - itilfelle jeg glemmer å si det senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. april 2006 #86 Del Skrevet 27. april 2006 ok - så feil dette blir innlegg nr. 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. april 2006 #87 Del Skrevet 27. april 2006 så bra at det gikk bra og babyen din er like vill som mammaen sin da hun fant ut at alt var kjempebra !!!! Gleder meg til å se om spiren lever enda og om den er ok ) Blir min første skikkelige bekreftelse på at det er noe inni meg..... ops - nå kommer det folk. Må stikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #88 Del Skrevet 27. april 2006 Er så glad.Nå sitter akkurat gubben og forteller til sin mor at alt bare gikk bra.. Kanskje vi burde fortelle det til de kommende oldeforeldra at vi er på vei..Gubben får ta ringe runden senere. Ha det kos på møte.He he misunner deg ikke i det hele tatt.Glad jeg slipper å sitte i møte nå.Er så trett. Håper du får ett like gledelig syn når du skal på ul den 4 mai:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2006 #89 Del Skrevet 28. april 2006 Næmen....langt nede på side 2 !!!! Så heldig du er som er i siste uke nå !! Da stikker du fra meg - igjen ( Håper at det ikke blir lenge før jeg også kommer !! Har faktisk begynt å bli nervøs som deg...har fått litt vondt i magen jevnt hele tiden. Har begynt å tenke at : tenk om det ikke er noe og jeg ikke har visst ! Hva skal jeg gjøre om jeg får vite at fosteret er dødt og jeg må begynne på BliGravid og fortelle familien at jeg må starte om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #90 Del Skrevet 28. april 2006 Heisann vennen! Alt er nok bare bra med den lille skal du få se når du kommer på ultralyd! Det er nok livmoren som forandrer seg, det er derfor du har vondt i magen. Det blir bare en liten stund før du kommer inn til meg da.Skal skravle med deg her for det,kommer til å savne deg!! Idag har vi kjøpt oss bil.En 8 seters caravelle.Er så glad.Får bilen om ca.14 dager.Han må bare ordne noen ting først han som skal selge den. Så har jeg vært tullete og kjøpt baby tøy idag.en gul sparke buke og ett grønn og hvit to delt sett på H&M.Måtte bare kjøpe det.Det finnes nesten ikke nøytrale klær å kjøpe..Enten er det lyse blått eller rosa...Jeg er så glad i grønt og gult. Har kjøpt meg mamma bukse og en topp. Skulle kjøpe en hvit bluse,men der var det en svart flekk på så da droppa jeg den.sa fra til betjeningen som ble sur.Gjett om de har tenkt å få solgt den da til en stakkar som ikke ser flekken.Det såg ut som olje... Så kikket vi på vogn..Kjempe tidlig,men måtte bare.Vogna jeg liker Simo kombi er ca 5000 kr.Mye penger,men de er egentlig ennå dyrere.Prisen var fast på butikken der vi var.Tror vi kommer til å kjøpe en svart vogn...Men der er så Lenge igjen!!!Lengte lengte!! Er så strålende glad for at alt var bra på ultralyden.Håper virkelig det blir baby på oss i oktober/november:0) Møtte ei jeg ikke har sett på lenge.Hun spurte om jeg er gravid.Ble så paff.Hun kunne se det på meg:0)Måtte svare ærlig at ja,det er jeg. Håper du har det fint vennen.Nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2006 #91 Del Skrevet 28. april 2006 Å så kult !! Gratulerer med ny bil !!! Sambo kjører en Caravelle Transporter pga. jobben - og den er ganske herlig å kjøre !! Synes den er til tider bedre enn min bil.....Sjekk at bilen er i bra stand !! Ta en NAF-test.... Prøvde en dongeribukse som er sambo sin - han ser dødsfin i den !! Fikk det for meg en morgen...han er tynnere enn meg.... Tror du jammen meg ikke at jeg fikk på buksa - lett som bare det !! Han ble overrasket selv da jeg sa det til ham på telefonen...Klarte ikke å kneppe igjen øverste knapp, og den andre øverste knappen gjorde litt vondt etter en stund. Hehehe....ble litt glad da - så litt bedre ut med en slik bukse istedenfor de lebjebuksene jeg har gått med. Så imorgen så skal vi kikke på dongeribukser og kanskje noen andre billige topper som kan skjule magen litt.... I det siste så har sambo plutselig sett på meg uten at jeg visste om det og bare sagt at han synes jeg er såååå fin og vakker etc...har sagt det flere ganger !! Og jeg som maste på ham helt i begynnelsen om han kunne se noe anderledes med meg etter jeg ble gravid....om jeg hadde den gravidgløden..og han har bare ledd og sagt nei.. Ja vel - hvorfor sier han slikt nå ?? Hehehe.....Han er sååå forelska i meg nå for tiden !! Så kult at dem kan se det på deg da ) Leste innlegget ditt om de klærne....er ikke særlig imponert over service i restaurant eller kles bransjen her i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #92 Del Skrevet 28. april 2006 Heisann snuppa der var du jo:0) Ja vi skal ta en Naf test på den.Og han skal ta eu kontroll på den nå til uka.Blir ikke salg før alt er i orden.Kjenner slekta til mannen..De noen kilometer fra oss.Det var litt morsomt:0) Mannen var skikkelig koselig.De har 4 barn,men den eldste er 18 så nå skal de ha mindre bil.Passer oss bra.Gutt nr 2 var med og prøve kjørte den.Han var helt vill over å ha så god plass til beina.Gleder meg til å få delt ungene.En på hver side... Det er så flott at mannen dun er super forelska.dere har klart noe enestående i lag.Lage ett barn:0) Bare vent til at du har født du.Han kommer til å krype for deg:0) Jeg kjøpte en linbukse idag til sommeren.Må ha noe lett å ha på meg.Men ellers så finner jeg ikke tøy..Såg etter bukse med strikk i livet...Finner ikke en eneste en.. Du er så heldig som får så fine komentarer. Gubben min hadde en til meg i dag..Duuuu nå ha puppene dine vokst vennen:0) De har det i løpet av natta. De er så ømme! Nei nå må jeg krype til køys er så trøtt.Det har vært en lang dag! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2006 #93 Del Skrevet 28. april 2006 Så kjekt da !! Alltid gøy med ny bil.... Sambo og svigerfar skal fikse på bilen min i helga ) 10 000 km over grensen !! Har masa og masa....og trua med å ta den på service selv da... Passer godt med fine kommentarer nå ja...har ikke følt meg så veldig bra etter jeg ble gravid. Men i dag er jeg fornøyd. Har fått kick på kvelden og spiser masse appelsiner og druer - håper dette varer hele svangerskapet så jeg spiser sunt !! Og gikk nettopp en langtur fordi vi har begge hundene og dem har vært inne i hele kveld. Sambo og svigerfar holdt på å flytte møblene mine inn på et lager ikveld og jeg klarer ikke å gå med begge hundene lengre. Fikk litt vondt i korsryggen, men var ok... Har nesten ikke hatt vondt i ryggen i dag - så det har bedret seg... Må bli flinkere å gå turer under svangerskapet !! Så bra at samboeren din har fått en positiv symptom ;op Er det ikke herlig når du kan gi ham noe som kan glede ham ?? God natt.... imorgen skal vi stå opp tidlig å få kjøpt nye dekk til sambos bil og så shoppe klær til meg...og på kvelden så skal vi til et vennepar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #94 Del Skrevet 29. april 2006 Heisann nå er du vel på shopping du:0) Jeg er sliten idag etter å ha shoppet og sett på bil igår...Er kjempe sliten i rygg og hode... Det er nydelig vær idag,sol,men kald nordavind..Skal plante litt stauder jeg kjøpte i går.Det er så koselig når det blomsterer rundt huset:0) Men føst må jeg bake ut brøda jeg har sett deig til..Skal lage 8 brød i dag..Er så lei av kjøpe brød... Så flott at du har fått ett sunt kick.Jeh har fått kick på bokse cola..Ikke særlig sunt:0(( Vi også måtte kjøpe nye sommerdekk i år.Håper virkelig vi får solgt bilen vår ganske så raskt...Liker ikke å måtte ta opp mer i lån.Men det skal gå greitt.Hater økonomi og penger!!! Nå var lillesøstra mi kjempe grei og tok en grusom bæsje bleie på snuppa mi.Er kvalm i dag også.Desverre... Kjøpte masse truser til henne i går.Hun skal bli bleie tørr i løpet av sommeren,det er sikkert å visst!!Vi ikke ha to bleie barn enda engang.. Nå må jeg sette brøda i ovnen.ha en flott og koselig da videre.Nå skal jeg ut etter på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2006 #95 Del Skrevet 29. april 2006 Var litt kvalm i dag - så det ble ikke noe shopping. Gjør det heller selv en dag - bedre det enn å ha med sambo som står og maser og venter. Noen fra Australia ringte meg på mobilen for noen dager siden og jeg har tenkt på det hele tiden - så imorges sto jeg opp og ringte nummeret. Var ei venninne fra da jeg bodde der som hadde ringt - hadde mista nr hennes tidligere. Fikk vite at eksen min hadde fridd til dama si, som venter barn hvert øyeblikk - på nyttårsaften....Hehehe...han som skulle vente med alt det til etter studier og IKKE hadde noen følelser eller kontakter med den dama da vi var sammen !! My ass !!! Men han har visst blitt voksen og ansvarsfull og hun har ham rundt lillefingeren - så dem var tydeligvis ment for hverandre ) Jeg er så lykkelig selv så jeg bryr meg ikke ;o) Skulle jo opp til et vennepar i kveld, men fikk vite at det skulle være hos et annet vennepar - jeg kaller dem firerbanden.Når de fire er sammen så er det helt umulig å komme til - blir virkelig satt til sides. I fjor da jeg skulle treffe de to jentene og hun ene var høygravid og hun andre hadde nettopp født - så var det helt grusomt. Det var som dem ikke enset meg....bare snakket og tullet sammen og snakket ting som dem hadde gjort - skulle gjøre etc....Sambo var i Oslo den dagen... Jeg var såååå deppa da jeg endelig dro hjem og følte meg kjempe ensom.... Da bestemte jeg meg for aldri å være sammen med dem når begge to var der - alene er dem kjempekoselige. Men de er jevngamle og har hatt mye likt - og gubbene er blitt bestevenner.....og det er flere som har merket det når dem skal være med firerbanden. Så jeg har sagt til sambo at jeg velger heller å være hjemme siden jeg har vært litt kvalm i dag og har mest lyst å rydde det bomba kjøkkenet og stua....Han skulle ta en tur opp uansett.... Så snilt av søstera di å hjelpe deg...hehehe....håper søstera mi kommer til å tørre gjøre noe slikt. Kan ikke helt se det for meg....men hun er helt suveren med barn....Alle vil ha henne som barnevakt. Hun gleder seg når hun kommer her og skal kose med to små babyer.... Skal ringe broren min og høre hvordan det ligger an...Dem skal jo ha baby ganske snart....skal spørre om tantebarna skal sove over hos meg en dag...De trenger litt fred og ro.... Så flink du er å bake !! Kanskje jeg blir litt mer husmor når jeg blir mamma ) Hehehe...idag hentet jeg en pakke fra Barnas egen bokklubb i sambo sitt navn - har visst kommet en pakke til meg også...Ooops - har visst gått amok med å melde oss inn i ting...Fikk 2 bøker, et mammablad og en kjempesøt gul badekåpe til babyen...Skal sende den andre i retur og si at vi ikke har bestilt den...Slik at vi slipper å betale på den og passe på å avbestille bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2006 #96 Del Skrevet 29. april 2006 Fikk så lyst på hjemmelaget wonton.... hehehe.....så nå har jeg nettopp spist noen helt nylagde....nam nam.. Sambo ringte nettopp og spurte så fint om han fikk lov til å dra inn til Drammen en stund..eehhh....selvfølgelig får han det ! Hehehe.....nå har jeg masse wonton som jeg kan trøkke i trynet ;op Må lage meg en porsjon til !!! Har laget en stor porsjon..... Må snart ut med hundene så da må jeg lade opp ;o) Skal sjekke nøye ut med turen først før jeg melder meg på da...men det blir knallbra om vi bare må betale for en person og maten utenom. Pluss noen smågebyrer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #97 Del Skrevet 29. april 2006 Det er så flott at du har vunnet tur:0) jeg har vært ute snart i hele dag.Det har vært nydelig vær ute.Har plantet en haug med blomsterløker.Har de inne på gjesterommet.Rene drivhuset der inne... Har plantet noen planter og bare kosa meg idag.I morgen skal vi sette opp trampolinen.Det blir kos. Naboen kom bort til meg og spurte om det var sant at vi skal ha en til.Da innrømmer hun at hun skulle så gjerne hatt 4 barn.De har tre.Regner med at det ikke kommer flere nå da.Hun ble 40 i februar.Men en kan aldri vite... Hater slike venner som du snakker om.Hadde 2 par vi var sammen med en stund.Men så ble de bestevenner og snakket over hodet på oss hele tiden.Vi holdt på å bli sprø. Men vi er tre par som pleier å være hos hverandre av og til.Vi bytter på å invitere.Det er kjempe koselig. Men nå er det en stund siden så jeg tror jeg må etterlyse om det ikke blir snart. Vi er like gode venner alle sammen. Jeg har begynt å kjenne det i korsryggen at jeg er gravid.Pluss at det gjør vondt å bøye seg ned og "klistre magen".Ble uvel da jeg stod og planta løk idag.Fikk så vondt i magen. Håper du har en fin kveld fordi om du sitter alene. Godt at nye dama har snurret eksen din rundt lillefingeren da:0) Jeg synst bare synd i kona til eksen min....Lurer på om han er snill med henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2006 #98 Del Skrevet 29. april 2006 Er så mange som har skrevet positivt om dette så det blir stor sannsynlig en tur. Er så kjempeglad for de jentene jeg har truffet på BIM - og som jeg også kan treffe selv...Hun ene jenta sendte meg melding i kveld og syntes at det var kjekt å høre at vi skulle få barn og jeg måtte bare kontakte henne om det var noe ) Veldig søtt....men jeg tror jeg kommer til å holde meg til BIM jentene mine som jeg har et helt annet forhold til.... Gikk greit å gå tur med begge hundene i kveld, men kjente det halvveis rundt åkeren vi alltid går rundt til vanlig - i korsryggen og låret. Men ellers har jeg blitt mye bedre ) Har hatt det veldig ok i kveld - enda det så ut en stund som jeg kom til å kjede ræva av meg..... Bra at eksen har det bra med ei dame ) Alle har det best med ny kjæreste ) Jeg, sambo, eksene våre - så alt er jo bare til det beste !!! Eksen din er sikkert snill - merkelig hvordan menn kan forandre seg alt etter hvilken dame dem er med. Fra å være en dust eller drittsekk til å bli verdens snilleste mann til akkurat den dama !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2006 #99 Del Skrevet 29. april 2006 helt utrolig !! Pc'en hengte seg opp og jeg prøvde alt jeg kunne å redde det jeg hadde skrevet. Men nei...etter 10 min knoting så måtte jeg gi meg og skru av maskinen....Sur for nå kom innlegget mitt til å forsvinne og jeg måtte skrive alt på nytt !! hehehe.....men det gikk gjennom for det !! Jiipppiiiiii............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #100 Del Skrevet 30. april 2006 Akkurat angående eksen min så skulle jeg ønske at han aldri hadde funnet seg dame og ALDRI fått barn. Han er syk i hodet sitt. Han har tvunget to av sine damer til å ta abort, han psykisk terrorriserte dem til de gav opp og tok abort..Ellers så var han er pervers jævel...Kan ikke skrive om det her,det er for fælt. Derfor jeg har sterke meninger.Uansett vi var ikke sammen så lenge. Men da det ble slutt måtte jeg rømme bort i 14 dager. Han var så rasende... Ellers så er her flott vær idag også:0) Nå har ungene fått opp trampolinen så da får de herje der i dag.Bli slitne til det er kveld:0) Vi har sikkerhetsnett så da slipper vi å stå å passe på. Bare to som for hoppe i gangen og de må være like tunge...Er så redd for skader... Eldstemann falt ut av naboen sin trampoline i fjor sommer. Rett på legevakten og røntgen. Men det gikk heldigvis bra. Bare en kraftig forsuing. Mamma starter grille sesongen idag.Så vi skal opp til de å spise middag. Nå må jeg ut.Har ligget i senga til nesten kl 13.Våknet med migrene.Tok to piller og tryna til sengs igjan..Det er litt bedre nå. Ha en flott søndag:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå