Gå til innhold

Hebbie og idefix:0)

Gjest

Anbefalte innlegg

Da har pus våkna.stakkars liten beina vil ikke bære han.Han ser drita full ut...han sjangler og sliter.Måtte bare ta video av han.Stakkars liten..

Han såg på meg med bedende øyne...Fikk helt vondt av han jeg.Han har husarrest til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars.....

Jeg la meg på gulvet hele natten ved siden katten min for ellers prøvde hun å krype oppi senga og jeg ville ikke hun skulle strekke seg...

Satte mat og vann rett ved henne...

Fikk ikke vite at hun kom til å tisse på seg...dumme dyrlege !!!

Så ha et håndkle du kan kaste etterpå, i nærheten eller som han kan sove på....

De tåler mye så det er bare narkosen som sitter i han. Så snart den er ute så ser han vanlig ut, men litt mindre bevegelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ett håndkle det har han tissa ut.Spørs om jeg må finne ett nytt til han...sjangler enda,kommer vel til å gjøre det lenge ennå.

Sånn, da har pus fått ett nytt hådkle.Det andre var vått av tiss.Han blør litt.Det er blod over hele bade gulvet.Gubben får vaske det bort i kveld..Tørka det meste bort da.Bare flekker med blod...

Jeg kjeder meg slik.Dagen går så treigt holder på å klikke....Har lyst til at det skal bli kveld og jeg kan sove.Er så sliten å lei....

Gleder meg til jeg er 20 uker på vei.Da pleier jeg å få masse energi.Passer fint til sommeren det:0)

Har sånn migrene har bare lyst å krype til køys å trekke dyna over hodet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....kanskje du skal høre med dyrlegen om blodet.

Min blødde ikke - tok på sånn hette ellers begynte hun å gnage på stingene og såret - ikke bra. Og det er kanskje det han har gjort og da kan såret revne og få infeksjon.

Jeg holder på å sovne i stolen - er så trøtt...Leste inne på BIM at det er bra å sove om man følte for en liten lur på dagen ellers ble man veldig kvalm...Så jeg har god samvittighet...Må bare sove jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare små blod dråper.Fikk ikke noen ekstra beskjed.Hann katter har ikke sting.De bare trykker stenene ut.Plupp plupp...

Jeg er også trøtt.Det har bare blitt værre og værre.Trodde det snart skulle bli bedre jeg.Sovner snart stående....

har blitt så plaga med hikke i det siste.Det er vel pga at jeg er gravid og magen er i ulage....Holder på å bli sprø...

I dag skal jeg sove middag.Klarer ikke være våken yil i kveld,jeg er så trøtt..Må nok ha en lur før kvelden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plupp plupp....hahahaahaha....måtte le godt da !!

Nå venter jeg på å få gå.....

Har fått halsbrann og blir svimmel når jeg lukker øynene....så jeg er nok gravid enda ;o)

Må sove når jeg kommer hjem....

Nå kommer det snart en mann og låner nøklene mine ...så jeg må avslutte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann...Da har jeg skrevet litt med sunnivamamma.Vi har fødselsangst begge to.Litt greit å prate med hverandre om det med noen som veit hvordan du har det....

Håper du får en enkel og grei fødsel:0)

Jeg er sikker på at du får jente.Siden du allerede har halsbrann.Det hadde jeg med frøkna...Veldig tidlig,men ikke med guttene og ikke denne gangen.Så her blir det nok en gutt ja...

Kanskje vi snakkes i kveld om vi ikke er for trøtte:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm......jasså....ei jente. Regnet nesten med det siden sex var rett før EL ....

Tror jeg kommer til å få fødselsangst når det nærmer seg :o)

Frister ikke å trøkke en baby ut der nede !!!! Meeeen det frister heller ikke å bli kutta opp heller.....Hva skal jeg da gjøre ????

Håper virkelig at det går bra ellers er jeg redd det blir med den ene....

Jeg har ihvertfall våknet nå og spist meg skikkelig god og mett på fisk. Var som en orgasme i munnen min ;o)

Så kanskje vi kan chattes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg stappa to loff skiver inn i trynet og satser på at de ikke kommer opp igjen.Har chatta litt med bia og er egentlig klar til senga...Måtte bare innom her og ønske deg lykke til i morgen:0)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skrevet innlegg om kontrollen :o) Siden det var en del som visste om det - så istedenfor å skrive det samme på alle trådene så lagde jeg en tråd.

Ble så glad for å være 6+2 i dag :o) Er nærmere 8 uker nå - som er målet i første omgang !!

Men terminen kunne bli forandret etter UL - så vi måtte avvente det. Men foreløpig så fikk jeg 16 desember....nesten som du sa :o)

Fikk bøkene jeg :o) hihihihi.....

Ellers fikk jeg ikke snakket så mye - så det kan jeg heller ta med JM når jeg kommer der ! Typisk at hun var bortreist denne uka og neste...

Må få i meg noe mat - er skikkelig sulten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som ville ha litt kvalme.Nå har jeg bestemt meg du kan få min!!!!!!!!

He he er jeg ikke en god venninne vel deler av mine "goder"...

Er så trett og kvalm.Har nesten ikke sovet i natt pga.Mage smerter.Synst det er en evighet til torsdag og ul.Kommer til å bli sprø lenge før den tid.....

Er møkk lei,virkelig møkk lei!!!!

Kan ikke den kvalmen gi seg snart???Såg fra mine gamle papirer at første gangen var jeg dårlig til etter uke 30!!!!!Fy faen bra en ikke husker fra gang til gang.Sist gang var jeg dårlig til uke 16.....Det er en evighet igjen jo....

Gubben skulle være hjemme for å passe på meg idag.Siden jeg var så dårlig i natt.Men nå har han fått diare og springer på do i ett sett.Så det er visst en syke vi har fått i hus ja.....

Gleder meg til ul er overstått og jeg har fått vite at alt er bra..Er lei av å være redd hele tiden.det hjelper ikke på at pappa er dårlig heller.Han har sterke smerter for han er så sta og nekter å ta nok smerte stillende....Det er fortvilende å se på....

Håper du har en fin dag på jobben...Nå er det snart helg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk - det var KJEMPEsnilt av deg ;op

Men jeg trenger bare litt av den ;o) hehehe...ikke all dritten !! hihihihi....

Du er skikkelig svanger du !!! Kunne godt tatt litt av ballasten jeg så jeg følte meg gravid - meeeen......jeg får vel heller nyte det, mens jeg kan. Legen mente at jeg kunne få kvalmen rundt uke 8-9....

Så kjipt at du er en av de uheldige som er så mye dårlig !

Håper det allikevel går over veldig snart så du får goooode minner av siste gang :o)

Så mye hjelp var det å få fra ham !!

Si til ham at det var ikke det som var meningen når han først skulle være hjemme...Menn altså !! Alltid snike seg unna jobb.....fysjom...

Nå er det snart helg ja :o)

Jeg gleder meg !! Må bare få unna den gigantiske haugen jeg fikk i posten - typisk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tid for å nyte vår været som kom idag.Det er kjempe deilig ute...Måtte inn en tur ble så kvalm måtte vinne meg noe mat å trykke i trynet...

Gleder meg til at det begynner å bli grønt og fin ute og en kan finne frem tynnere klær og ungene slipper å gå rundt i stilongs og strømpebukser...

Vil ha sommer nå jeg:0)

Håper på en finere sommer enn den vi hadde sist ,det regna og regna...

Nei nå må jeg ut gitt stirre på blomstrene se om de ikke spretter ut om jeg stirrer litt ekstra:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du som er hjemme og kan nyte været.

Her er det kjempefint vær...men jeg er litt svimmel og dårlig fordi jeg trenger mat....så jeg får ikke gjort så mye på jobb. Men nå er det 50 min til jeg blir henta....Da skal vi rett til Ikea og sikkert spise pølser for å få i mat og litt bortenfor så skal vi til sportsbutikken og se på sko.

Eneste måten - drar vi hjem så blir vi sittende....

Gleder meg veldig til helga...

Mye som skal skje da :o) Er helt opptatt hele helga - kjempegøy !!!

Håper det spretter frem noen blomster til deg da ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he vinne meg noe mat.FINNE skulle det stå:0)

Nå er jeg på mat jakt igjen.Slenger en pizza i ovnen.Gidder ikke lage middag...

Det er deilig å være ute.Har begynt å finne frem hage møblene så den kan sitte på verandaen og kose seg :0)

Må spyle av litt støv av de,de har stått i låven i vinter...

Har satt opp døra ut så vi har fått lufta og fått frisk luft inn deilig:0)

Må nyte det før det blir våronn og bøndene rundt oss begynner å spre møkk.Det er rart med det er oppvokst med det.Men det lukter like jævlig hvert år....

Ha det kos på ikea:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det ;o)

Måtte komme at du var så utsulta og ikke klarte å skrive ;op

Hehehe.....vi har latt alle hagemøblene stå ute med puter og hele greia. Gjett hvem som ikke sitter i dem ??

Har ikke hatt gidda å ta dem inn og sannsynligvis ikke blitt gjort tidligere av sambo...

Er herlig å kunne ha døra åpen og slippe inn frisk luft - da går faktisk hunden ut og inn alene...stikker ikke av.

Må springe !!

snakkes senere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kosa oss godt:0) Vi spiste middag på verandaen i det fine været.Skikkelig vår vær idag.Har til og med blitt rød i kinna.Har fått farge,jippi!

Snuppa har vært ute i 4-5 timer og ikke sovet middag så nå går hun bare rundt å sjangler å er kjempe trøtt! Må bare le av ho...

Det er så deilig at vinteren endelig har sluppet taket.Regner med at det kommer mer snø,men en blir uansett ikke liggende lenge...

Det var enda flere krokuser som blomstra i dag.Jeg satte masse løker i fjor høst og høsten før.Husker ikke hva jeg har satt så det er kjempe spennende å sa hva som kommer opp...

Må lage meg litt større blomster bedd for jeg får flere sommer løker i posten snart.Har bestilt sammen med mamma.Det er så greitt da deler vi kostnadene....

Det er rart å tenke på at på denne tiden i fjor var det varmt og grønt ute.Nå er det ennå noen få snø flekker i hagen...

Var utspekulert og sendte ungene ut for å måke bort snøen som ligger der trampolinen skal stå....Så da hadde de arbeid en stund:0)

Håper dere har hat en fin ikea tur og fant sko nå da:0) er det i sandvika dere har vært.Søstra mi bor på nesøy 5 min fra ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - skikkelig mislykka tur !!

Kjente jo såklart at jeg var helt ødelagt i 1500 tiden og ville aller helst legge meg til å sove.. Men sambo kom og henta meg og vi dro ut på Ikea og spiste pølser...og vi gikk over veien for å kikke i sportbutikken.

Jeg holdt på å dø av varme !! og var trøtt så jeg kikka ikke særlig.

Men vi fant ikke noe - så vi dro til Sandvika storsenter - tenkte at vi kunne i samme slengen finne noen bukser til meg...Dro gubben inn på alle billigbutikkene, men fant ikke noe. Han kommenterte at det kanskje var vel litt tidlig for meg å kikke på klær da jeg stoppet utenfor en gravid klesbutikk siden den het 9 måner. Ble sur for at han sa det.... Så han satte seg utenfor da jeg gikk inn på H&M for der var det jo mamma-avdeling. Triste saker !! Prøvde noen bukser som var helt på trynet !! Fy søren jeg har blitt skikkelig feit den siste måneden - var sjokk å se meg i speilet og hvor dårlig buksene satt og alt det ekstra fettet jeg har fått på hoftene og låra. Var i dritthumør...Så da jeg kom ut så presterte gubben å si at han fikk vondt i rumpa over å vente så lenge på meg - jeg klikka og ble dritsur ! Han ble sur fordi jeg brukte tid på å finne klær til meg istedenfor å finne presang til svigermor.

Så det endte med at jeg ble driiiitsur og bare strena rundt og så pisst.

Så vi begynte å krangle og han slengte seg ned på en benk og nekta å gå videre før jeg hadde forandret humøret mitt. For det provoserer ikke mer ???!!! Jeg satte meg på andre benken med en svær plante i mellom -og der satt vi vel 30 min uten å si noe. Begge så sta og skulle ikke gi seg. Jeg gadd ikke lengre så jeg måtte snakke. Vi dro hjemover og han RÅkjørte på motorveien !! Han var så sint !!

Men tilslutt så sa han at han ville at vi skulle være venner og finne en presang. Blir fort venner heldigvis...så resten av kvelden var koselig.

Skal kjøpe noen bra sko -men hadde ikke rette størrelse der vi var.

Stakk innom svigermor - svigerfar var på jobb....for å snoke litt. Så jeg fikk sjekket skostørrelse...;op

Hun var jo veldig glad for å bli bestemor igjen og her i Norge !! Sa at det var den beste bursdagspresangen hun kunne få :o) Gleder seg veldig å få barnebarn 5 min fra henne...Snakka mye og var nysgjerrig på hvordan jeg hadde det :o) Sambo er oppvokst på rå kjøttdeig og 7-up ;o) Skjønner hvorfor han er den han er da !! hahahaha......forresten så elsker han kjøttdeig.

Svigermor hadde dilla på rå kjøttdeig blandet med melk...blæh !!

Har vært mye dårlig i dag - skikkelig vondt i korsryggen. Har hatt det i flere dager etter de langturene, som jeg skal slutte med. Hatt mye halsbrann og vært svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPYYYYYYYYY

RÅ KJØTTDEIG OG MELK??????

Herregud er det mulig,nå fikk jeg gåsehud og magen vrei seg.Grøsser..

Så trist at dere hadde en så teit tur da.Men jeg vil bare si at H&M tøyet passer ikke oss som ikke er høye og som streker!!!!Jeg hater H&M mammatøy.Fant ikke noe som passa da jeg var 60 kg og venta nr 1.

Men på kapphal der er tøy til oss med hofter.Mammabukser.Jeg er så kort i beina at jeg alltid må legge de opp,men det er iallefall ett billig alternativ.

Jeg kjøpte mammatøy i uke 8 sist gang.Så sånn var det:0)

Så flott at hun ble glad for å bli bestemor.Det er nok stas å få dere så nært.Mine svigers sliter med at vi bor så langt borte.Men det er da ikke helt vår feil.Da de bodde i Tønsberg var det mye lettere å reise på besøk.Nå trenger vi to kjøre dager for å besøke de og det er en vei!

Skulle tatt gubben din i øre..Råkjøre med en gravid dame i bilen.FY FY altså.Ikke lov å kjøre fort da.

Jeg tror jeg må finne frem gravid belte mitt igjen.Det er så ekkelt å ha beltet stramt over magen nå.

Jeg har ikke sovet i natt.Jeg sliter slik med mage kramper.Lurer på om jeg må til lege før torsdag.Veit ikke om jeg holder ut så lenge.Er kjempe bekymra....

Håper dere får en fin dag i dag.med selskapet og greier:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sint og forbanna!!!

Fikk brev fra gjensidige om at livsforsikringen til gubben ikke gjelder lengre fordi vi ikke har betalt forfallet 01.03..Men så har vi ikke fått noe regning.Ingen purring ingenting..Hvordan er det mulig???

Jeg har hatt gjensidige i halsen lenge ,men dette tar kaka.Burde vi ikke fått en påminnelse om at det ikke er batalt.Hvordan skal vi kunne vite at det skal være betalt når vi ikke har fått regning?

er så sint....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok en mislykka tur der vi krangla og han bråbremsa og brølte på meg i bilen....men jeg bjeffer på ham....

Men vi er venner nå...han prøver så godt han kan - og det er ikke hans skyld.

Har blitt i grinehumør fordi jeg passer ingenting !!! Og da går det utover ham. Ble glad du skrev det der greiene om H&M...skal gå på Kappahl da. Fant noen bra bukser på Vero Moda, men det ser nesten verre ut siden dem er litt store...

Forresten - da jeg gikk bortover og trykket på magen så kjente jeg en kule på størrelse med et knytteneve !! Litt tidlig for det !!!!

Du må ringe til forsikringsselskapet og snakke med dem. Si at du ikke har mottatt noen regning - så derfor har du ikke fått betalt den. Spør når tid dem mente at dem gjorde det da...

Håper det blir ok i dag - føler meg ikke for å dra !! Ingen klær passer - jeg har lagt på meg så masse...uff !!

Dette var ikke gøy !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en jente på deg.Da legger en på seg over hofter ,mage og lår....

Ikke noe gøy når en ikke føler seg vel i klærne en har.Samme med meg for tiden...

Jeg springer på do.Er så lei av å ha en mage som bare kødder.Vil føle meg gravid ikke syk!

Det blir spennende å høre hva de finner på ul.Skal se du er lengre på vei og vi har termin samtidig.Det hadde vært utrolig gøy:0)

Jeg kjenner ingenting på magen min jeg.Så jeg er bekymra den andre veien.Tenk om det har dødd der inne.....

Skal love deg at gubben skal få ringe gjensidige på mandag.3 uker fra forfall til oppsigelse,det er merkelig....De burde ha forstått at vi ikke har fått regninga.Alt er betalt fra før....

Er trett idag.Var oppe hver eneste time i hele natt..Har hodepine.Glad det ikke er jeg som skal i selskap idag:0)

Ha det kos og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var ikke gøy...har nok på de stedene som jeg har prøvd å få bort og nå bare PANG...så sitter det der !

Hadde vært gøy om jeg var lengre på vei - men det er nok ønsketenkning fra meg ;o)

Håper du blir bedre i løpet av dagen :o)

Skkkelig plaget med halsbrann jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...