Gå til innhold

Hebbie og idefix:0)

Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann starta en ny tråd.

Måtte le rått da jeg såg Mizzy kuppa det 100 innlegget:0)

Hater IP telefoni...Vi har det .Vær forbanna morgen må vi resete boksene for da virker ikke telefonen og internett faller ut.Hadde skrevet det lange innlegget til deg i sted.Puff så datt linja ut!!!

Har hatt ei pyton natt.Har vært kvalm og hatt magesmerter fikk ikke sove.Låg bare og vrei meg i senga og kava.Fikk i tillegg legg kramper.Typisk for gravide.Men det var da ekstremt tidlig denne gengen:0(

Lille snuppa våkna i natt og kom inn til oss.Er glad vi ikke har tatt bort senga hennes som står inn med oss.For da slipper vi å ha henne mellom oss.Lite vits med 180 seng når snuppa helst vil ligge opp på mamma sine hender.....

Er ikke noe gøy å våkne opp med stanken av ei tisse bleie i trynet om morgenen heller...Nei,senga skal få stå der ei stund til.

Denne data maskina lever sitt eget liv.Plutselig raser den opp på toppen av siden.Den henger seg liksom opp.Derfor jeg starta en ny tråd.Tar jo en evighet når maskina henger seg opp....

Har bare lånt denne av jobben til gubben så skal vel egentlig ikke klage da...

Hadde en rar drøm i natt.Drømte at vi fikk en liten gutt en måned før termin.Absolutt ingenting var klart.Hadde ikke henta vogna så jeg måtte ringe en venninne å spørre om vi kunne låne hennes noen dager.Hadde huset fult at folk som stelte med den babyen.Jeg fikk ikke lov å amme den engang...Tilslutt klikka jeg brutalt.Hylte at det var min baby så alle kunne bare pelle seg hjem....

Måtte le da jeg våkna...

Håper du har en fin dag på jobb.

Her er det fint vær idag.Sola kom og sladdra på skittne vindu.Snuppa har venta på at snøen skal reise.For da skal vi henge ut igjen huskene.Guttene venter på trampolina...Vår i luften.Endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha....lo selv da jeg plutselig så henne på siste innlegg.

Det er skikkelig surt når man har skrevet et langt innlegg og nettet faller ut. Så nå har jeg alltid to nettsider oppe - slik at jeg sjekker alltid med den andre at nettet er der før jeg sender innlegget - om det er langt.

Så dumt at du hadde en dårlig natt - hadde det selv. Men jeg kan takke meg selv for det ! Sov jo halvannen time på dagen og da fikk ikke jeg sove på natten....

Får ha det i bakhodet og ha en liten seng til ungene så vi slipper noe slikt.

jeg synes jeg ser deg stå og brøle :o)

Bra du passer babyen din ;o)

Har vært rolig på jobben, men har en del ting å ta tak i ..... som jeg kanskje burde gjøre nå ;o)

Her er det sommer vær i dag også !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute med ungene.Lille snuppa fikk endelig ønsket sitt oppfylt.Huska ble hengt ut.Nå er snøen borte under stativet..Det var flott vær og naboen kom med barnebarnet sitt.Han er like gammel som jenta mi.3 mnd mellom dem.Det morsome er at vi skal ha igjen jeg og naboen med akkurat 3 måneders mellom rom nå også...:0)

Plutselig begynte det å blåse og regne så vi måtte bare springe inn.Så nå står snuppa rasende ut på gangen og kjefter for hun vil ut..Hun har vært ute i neste to timer så nå skal hun til sengs.er helt gåen etter å ha bært inn enn sprellende rasende unge...Noen som sa at gravide ikke skulle bære tungt???Ikke så lett med sinte unger...Må en bære så må en bære.

Sånn da er det lille monsteret i seng.Gled deg til 3 års trassen....

Ikke noe kos å høre at du ikke fikk sove i natt.Da er du vel trøtt idag da.

jeg er sliten og trøtt.Om flyet ikke er forsinka kommer heldigvis gubben hjem til å legge ungene.Kjenner jeg meg selv rett så ligger jeg vel rett ut på sofen og kravler meg til sengs tidlig.Lenge siden vi har chatta nå.enten sover du eller jeg:0) Litt av noen trøtte damer vi er for tiden.He he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp inne på mest aktive brukere.du er på 5 plass over svare på innlegg:0) Pluss var det 12 på starter flest tråder tro...

Har havna ut av den ene lista og er på 12 plass på svar.Har visst missta teken gitt.He he he orker ikke så mye når en er så kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaaha.....kan du ikke sende henne ut igjen og se hvor raskt hun kommer inn igjen ;o)

Så merkelig at dere har 3 måneders mellomrom 2 ganger....

Kult det da !!

Jeg er faktisk oppegående nå, men vi får se når jeg kommer hjem... Sambo skal lage maten og ha det ferdig til jeg kommer hjem...hehehe da har han sikkert rydda kjøkkenet som så bomba ut !! Ellers får han ikke plass ;op

For vi skal rett ut og se på presang til svigermor...skal dra et stykke og kjøpe skikkelig - litt dyre fritidssko. For bytter ikke hun dem ut med det første....hun skal liksom ikke ha noe dyrt og finner heller på andre ting. Men beina hennes blir bare mer ødelagt med billige drittsko....

Du har nok hatt det verre...jeg sliter ikke med det du gjør.

Sambo snorket mye i natt også så det hjalp ikke på ! Blir gale når pollensesongen begynner - da snorker han fælt !!

Får se om jeg ikke får kommet meg på msn i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan'ke jeg få skrive litt med dere a? :o)

Kom bare på noe morsomt når dere snakket om de 3 mnd mellomrom mellom Idefix og nabo'n. Min mor og hennes venninne ble begge to veldig uventet gravid som 18åringer. 15 år etter, og ingen barn for noen av dem i mellomtiden, var de begge to gravide igjen... morsomt sammentreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har snuppa sovnet og jeg nyyyyyyyter stillheten.Guttungen på 6 spiller xbox.Eldstemann er på besøk hos nabo gutten.Så no koser jeg meg gitt:0)

Snorking er forferdelig å høre på.Jeg får ikke sove når gubben snorker.jelper ikke å kakke borti han heller.Han snorker uansett stilling...

Sitter å funderer på hva jeg skal lage til middag idag.Har ikke lyst å lage noe som det er mye lukt i...Gubben har laget middag hverdag i det siste.Jeg orker ikke den mat osen.Men idag må jeg finne på noe til ungene....

Kanskje jeg skal lage pannekaker.det lukter ikke så ille og det orker jeg å spise selv....Tenke tenke.

Så lurt å kjøpe sko til henne.Ja billig sko er ikke så bra om en har problem med beina.Kjempe smart ide:0)

Skal hun feire dagen sin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig så kan du slenge deg på tråden :o)

Hmmm....kanskje jenter blir påvirket med graviditet når man omgås dem. Slik er det med menssyklus hos venninner...

Merkelig at jeg skrev tråd med Idefix og blir gravid måneden etter henne - etter mye masing fra henne ;op

Og vinterbarn? har skrevet med både Idefix, Titsi og meg - og alle har blitt gravide. Hun vurderte å ha en tråd med seg selv og se om hun ble gravid da...hahahaha.....

Har lest flere ganger på BliGravid om jenter som har jentegjenger hvor nesten alle har blitt gravide med liten mellomrom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har gubben din pustestopp ?

Hvis han har det så skulle han få operasjon...det var det som var med sambo.Plutselig så stoppet han å puste...

I dag har det luktet stekt kjøttdeig en stund på jobb...Men det er bare kontorer her !!

Pannekaker er kjempegreit....hatt litt dilla på stekt røre, men mista lysten etter de jeg hadde i helga...

Hehehe....hun skal ikke få bytte bort disse til noe billigere....

Ja hun skal ha stor fest på lørdag som vi skal i...

Blir vel jeg og sambo som er yngst !!! Eller jeg !!! Blir vel for det meste tanter og onkler av sambo - booooooooring....Kan bli gøy da...kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får satse på at det er god mat i selskapet:0)

Jeg er så forbanna...Hørt om fleskebiller???

For to år siden.Skulle jeg bake brød.Brukte havregryn og sulla rundt i skapa mine.14 dager etter på skulle jeg bake igjen.Tok frem samme posen med havregryn.Stakk hånden nedi og tok en neva havregryn i bollen.Da oppdaget jeg at det krøp larver rundt ned i bollen min....

Fy faen det var starten på en helvetes sommer.jeg hadde gangen før smittet skapa mine og skuffene mine.Men å ha egg på hendene...De var overalt.Vi måtta kaste all tørr mat.Men vi fikk etstatta det av cerialia norge..Fikk to tusen kr.Gubben måtte komme hjem og hjalp meg å vaske ned kjøkkenet.Så måtte vi ringe en skadedyr spesialist..Der fikk vi vite at de formerer seg i vann.Vi hadde vaska hele kjøkkenet med varmt vann...Så i løpet av sommeren så fann vi hundrevis med larver og biller...Jeg hater larver det er min største fobi....

Så året etter altså i fjor begynte det igjen.Fann mange biller.De er svarte med en tykk grå stripe på ryggen....

Idag fann jeg enda en som gikk og krøp langs lista på stuen.Jeg hater de ekkle krypa.er livredd for å titte inn i skapa mine den dag i dag..

Naboen har hatt samme problemet.de har gassa huset sitt 2-3 ganger,men like forbanna dukker de opp igjen...Sendte henne akkurat en melding.da hadde funnet enda flere biller nå....

Er så lei.Gruer meg rett og slett til at det blir varmere i været for da kommer de durende frem.Håper jeg slipper unna larvene denne gangen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops sorry alle skrive feila i forrige innlegg.Var bare så engasjert.Naboen har funnet en haug meg biller i år...

Gubben min har ikke pustestopp.Heldigvis..

Disse trådene våre blir på en måte en dagbok.Egentlig veldig koselig å tenke på:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÆØØØØSJGE.....blæææææhh.....så ekkelt da !!

Nei jeg har ikke hørt om eller sett de billene før.

Håper jeg aldri opplever noe slikt !!

Så kjipt å finne dem fortsatt.....

Tror maten kommer til å være god...de er veldig flinke å lage mat :o)

Kommer sikkert til å se om jeg enten spiser masse eller ingenting - om jeg er kvalm ;o)

Heheheehe.....nå skal jeg hjem !!!!

Snakkes på msn i kveld ??

Skal ut og se på presang først da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må snakkes på msn ja.Det er jo en evighet siden nå:0)

Jeg har da laget middag.Du kan le råt..retten ble yndlingsretten til min sønn..Pølser,makaroni og ost,pluss oregano.Skjærer pølsene i små biter og så blir det rørt sammen i en gryte...Enkelt og greit.Kjempe usunt.Men idag får ungene det de liker.Mamma gidder ikke slave med grytene:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræl er så stiv i ryggen.Holder på å bli sprø.Fikk nok en ny kink etter den sprellende dattra mi i dag....

Har spist popcorn.Magen kom poppende ut i går.Begynner å se rimelig feit ut rundt livet..Gleder meg til å få gravid mage....Ikke se bare feit ut...

Har begynt å krype sakte,men sikkert oppover mest aktive lista idag.Har hatt en rimelig fin dag så da har jeg sittet mye på bim...

Håper dere fant noen fine sko nå da:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheehhe....ble ikke tur i dag heller. Gubben orka plutselig ikke og det passer meg fint det. Sovna i senga....blir helt ødelagt når jeg kommer hjem. Våkner opp og synes det stinker kokt eggeplomme av speilegg...eehhh.....et eller annet lukter rart og gjør meg kvalm..og nå har jeg fått halsbrann attpåtil...

Håper jeg snart får en gravid mage snart som jeg kan stryke over magen :o) Gleder meg til det !!!

må få i meg noe før jeg spyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet å kopet forran tven en stund.Er så trøtt og segen...

Har spist kvelds mat.Føler meg så feit.har den tuten på megen.Skulle tro jeg var 4 måneder på vei.

Har fått ømme pupper også,så jeg regner med at det går rette veien med denne spiren.Lillegull som jeg kaller den.Men nå chatter vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja....nå nærmer helga seg med stormskritt !!

Gleder meg til hver søndag for da skifter jeg uke :o)

Og imorgen skal jeg til JM....hehehehe......

Tror ikke jeg har morgenkvalme, men kveldskvalme :o) Føler meg ikke gravid i dag nei....var på do da !! Pressa på ..... går på do 2-3 ganger i uka - igår slet jeg ;o) Men ikke i dag....tok Biola i går og i dag og da har det pressa på....så jeg får fortsette med det.Trodde ikke det var så effektivt...Er jo bare en liten kartong jo - et par munnfull....

Alt jeg ofrer meg til !!! Å gå gjennom dette i 9 måneder tilsammen !! Hehehe....jeg gir klar beskjed til sambo om hva JEG gjør for HAM og meg da. Så ikke noen sure miner !!

På søndag så er det BIM treff - gleder meg til det !! Skulle ønske du kunne vært med - hadde vært kjeeeempegøy !!!!

Jeg fatter det ikke - spiser mindre enn normalt jo. Før klarte jeg fint å trø i meg masse mat...nå blir jeg fortere mett. Forspiste meg på to hakkebøffer (nam nam) og ris på tirsdag....!!! Jeg hadde fint klart det før. Så i går spiste jeg halvannen hakkebøff i går og litt potetstappe - og ble skikkelig mett....hmmm.....jeg bør IKKE legge på meg nå altså siden jeg spiser mindre !!! Herlig følelse å kjenne at alt det er ute av kroppen min ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny dag.Her er flott vær så jeg burde ikke sitte her og bimme.Burde nok gå ut med frøkna snart....

Katten er kastrert det kostet 480 kr her,så fikk han en vaksine.Ble ikke så dyrt som vi hadde trodd.Pluss at dyrlegen trodde det var en ho katt.Siden gubben hadde sagt sterilisering og ikke kastrering.Dyrlegen var full av influensa så hun var kjempe glad for at det var en hann katt.Stakkaren hadde grudd seg i hele natt..Trodde det var ho katt....

Nå er det iallefall gjort.Storm er i sin egen verden inne på badet...

Vi får vist en full pus ut på ettermiddagen.

Jeg sliter slik med vondt i magen.Det er så ille at jeg får ikke sove på natta.Gruer meg til ul.Det kan ikke være normalt...Har ikke hatt det slik før.

Ser at du skal til jordmor i dag.Kjempe spennende.Fortell hvordan det gikk:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen nå er jeg forbannet !!

Blitt urettferdig beskyldt for noe jeg ikke har gjort på jobben, men...hehehe jeg har bevis !!

Ble oppringt fra en arrangør for en seremoni som etterlyste påmeldingsskjema for deltagere, og jeg sa at jeg ikke hadde det og at det kanskje var sendt opp til ham. Jeg hadde bare en utskrift fra en epost av ei og en post-it lapp med navn og info på ei annen - og dette sendte jeg på mail til ham som han etterlyste. Også sier han at han har ikke fått noen adresse eller telefon nummer på hun siste....!! What ! Står jo i mailen....nei - det gjorde det ikke !

Og så sier han at han har aldri opplevd så mye tull på disse 10 årene han har arrangert dette og dette ble sannsynligvis siste gang da. At det var blitt tull etter jeg tok over !! Og fordi jeg kunne ikke fortelle ham om deltagerne hadde betalt giroen sin - og fnøs av meg. Og så sier han at dette måtte jeg da ha orden på og fikse opp NÅ - fordi seremonien er neste lørdag...Litt sent å spørre meg om papirer da kanskje ???

Og krevde at jeg skulle ringe og fikse opp i dette og sende skriftlig brev i posten med navneliste - enda jeg har sendt det på mail...for den var ikke gyldig.

Flaut for ham så har jeg markert informasjonsbrevet og påmeldingsskjema hvor det står skriftlig at skjema skal sendes direkte til ham....

Lagt ved eposten og post-it lappen på disse to deltagerne.....

Og mailen jeg hadde skrevet til ham med alle opplysningene !!! (som han mente jeg ikke hadde skrevet til ham - har markert datoen som var den 10 april ! )

Og skrevet et brev til ham hvor jeg skrev et punkt hvor jeg regnet med at dette var vanlig prosedyre siden dette er papirer som har blitt brukt til de andre seremoniene.....jeg har ikke skrevet dem !

Blir så sint !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en idiot.Men som du veit det er lettest å skylde på andre...Bra at du hadde bevis!!!

satt akkurat å las om hun som mannen vil tvinge til abort.Ble helt kvalm.Er like langt på vei selv.Har sett spiren min to ganger.Har sett at det er ett lite barn..Håper hun ikke lar seg tvinge.

Jeg og snuppa var en tur ute..det tok 5 minutt så begynte det å hagle og regne.Det var nydelig sol da jeg gikk ut.samme skjedde i går.Irriterende.

eldstemann er hjemme fra skolen i dag.Han hadde diare og var elendig i natt.Han er heldigvis mye bedre nå.

Jeg sliter med bukser.Har ti stykk som jeg bytter på å bruke.Det er strikk i livet på de.Orker ingenting som strammer nå..

Kommer til å måtte gå i filler på slutten av svangerskapet.Siden jeg er så tykk over rompa...

var nettopp i kjelleren og fiska frem en mammabukse.Deilig,da har jeg tre bukser.Må snart til Ålesund for å kjøpe mammabukser...

Satser på å ha wok til middag idag.Har lyst på grønnsaker...Tar litt svinefilet til...

Men det er nok gubben som må steke det ja..

Er kvalm idag også.men det er vanlig det nå.He he he...

Fikk akkurat melding fra kusina mi.En aktiv krabat i full vigør.Endelig så har det gått bra:0)

Hun var kjempe nervøs..Det er jeg for neste torsdag...Gruer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tulling !! Jeg skal i morgen ;o)

Det verste man kan gjøre er å tråkke meg på tærne da klikker det i hodet mitt. Måtte konsentrere meg om å holde meg saklig og rolig da jeg snakket med ham på telefonen - enda jeg sa riktige ting. Jævla pensjonist. Snakket med hun som jobber her tidligere og hun bekreftet at det han sa har aldri vært praksis her og jeg hadde rett - og jeg ikke skulle høre på den sure pensjonisten..hahahaha.....

Skikkelig frekk og krass fyr !! Det syntes hun også.

Må nok på H&M i helga og kjøpe noen mammabukser !! Har kun 2 bukser jeg kan bruke...og det er ikke lenge før jeg ikke får igjen knappen...Skikkelig ubehagelig å bruke....

Håper alt står bra i min mage også :o) Blir så lei meg om jeg må begynne på nytt....

Men det var kjempebra at kusina di er helt ok og kan slappe av...

Du må ikke bekymre deg...du har jo ikke blødd eller skikkelig magesmerter - du har vondt nå, men ikke så kraftig som SA vel ?

Det går nok bra !!! Du har hatt 3 barn før uten problemer så du får ikke det nå !!

Vi skal ha fisk i dag - torsk som svigerforeldrene mine fiska på tirsdag. Håper den ikke stinker som den første...jeg satt og brakk meg nesten. Var ikke noe galt med fisken, men jeg hadde ikke hatt oppi eddik og da lukta fisken....sæd...klarte ikke å spise den....Sambo digga fisken ;op

Blir trist å lese om disse jentene som sliter med hjelp og forståelse fra sine menn.....er ikke dette de skal bekymre seg for !!

Så vi skal være takknemlige for at vi har de mennene vi har....kunne ikke fått en bedre mann. Han kommer til å gjøre svangerskapet mitt til en drøm....Er ikke så langt på vei, allikevel så passer han på at jeg ikke sliter og gjør ting uten å mukke....Han er veldig engasjert og kommer med navneforslag hele tiden og koser seg....hehehe....de komemr ikke langt...Er ikke helt enige om navn....har ikke funnet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he løy visst ang.antallet bukser.Har to fant den tredje....Kan ammetåka komme før en føder??Nei,tror jaggu den henger igjen fra sist gang.Jeg er så fjern....:0)

Det var i morgen du skulle til jm ja.Blingsa på den gitt...Har migrene idag.typisk min flaks..Elverket holder på å sage ned tre rett utafor vinduet her.Den motorsag lyden er bare helt jævlig!

Jeg var ute og stelte i blomsterbedda mine idag.Det spirer å gror heldigvis.Har brukt litt penger på stauder å løker.Er så glad i blomster.Vi har til nå tre eple tre.Ett kirsebærtre,ett morelle tre og to plomme tre.Skal skafe oss to pære tre og ett morelle tre til.Frukt er så himla godt:0)

Laget meg diger jordbær åker i fjor.Har ca.100 planter siden det er andre året håper jeg på at vi får jordbær.

Ungene er kjempe glade i jordbær.Aner ikke hvor mye vi kjøpte i fjor.det var iallefall mange kilo...

Jeg hater fisk....Jeg kan spise stekt fisk.Men det er alt.Kokt fisk da steiler jeg.Har hatt styr hvergang jeg har vært på føden for fisk spiser jeg ikke...Spiser fiskekaker og sånt da...

jeg skal være utspekulert å skrive at jeg ikke tåler fisk slik at jeg får annen mat denne gangen også..he he lov å lyve litt da...Må jo ha mat når en er født..

Det er så rart,men etter en har født får en,en ekstrem matlyst...

Katten vår sover ennå.Kommer visst til å gjøre det lenge ennå..Han reagerte litt da jeg var å sjekket han for en liten stund siden...

Håper at han våkner iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye billigere ja å kastere enn å sterilisere. Da jeg gjorde det med min så var hun faktisk gravid. Fikk vite etterpå at hun hadde kattunger og det var ikke lenge før hun skulle føde. Så ikke noen forandring på henne, men ble litt snurt at dem ikke ringte meg og spurte om jeg ville ha dem...Betalte 1200 kr...

Liker best stekt ren fisk :o) hehehehe.....skriv at du ikke tåler fisk ;op

men får man ikke lov å dra hjem med en gang ? jeg vil ikke være på sykehuset lengre enn jeg må...

Blir stress å stelle med plantene dine med stor mage :o)

Håper dere får masse jordbær i år !!!

Er ikke så fan av det.....liker mango !!

Skulle ønske jeg kunne dra hjem snart !!! Tiden går så sent og det er ikke noe som skjer her inne.....Har gjort det jeg skal gjøre på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...