Gå til innhold

September: Hvor sover barna på dagtid?

Anbefalte innlegg

Tidligere la jeg pluggen i en babykurv på stua på dagtid, men nå er det umulig å få han til å sovne der, hvertfall hvis det er andre folk i stua. Dessuten begynner han å vri seg såpass mye at jeg er redd han skal tippe kurven, så den er ikke i bruk lengre.

Nå legger jeg ham i dobbelsenga vår på soverommet istedet for i egen seng. Tenker at det er greit å skille mellom dagsoving og nattesoving.

Hvor sover nurkene deres på dagtid da?

Fortsetter under...

Ja det var det.. Jeg må trille tur for å få henne til å sove på dagtid.. Så hun sover ute i vognen sin...Men nå har jeg ikke prøvd å la henne grine så volsomt lenge inne heller da. Mye lettere å bare gå ut..Jeg får prøve meg på innesoving når været blir for stygt..

Min lille snupp sover enten i reservevogna ute på terrassen her, eller så sover hun i den "ordentlige" vogna når jeg triller tur. Hun er heldigvis ikke avhengig av å måtte trilles hele tiden. Og hun sover myyye bedre og lengre ute enn hva hun gjør inne. Men det er ikke så lenge siden hun sov lite både inne og ute da.... ;o)

Annonse

Snuppa sover i senga si på dagtid også.

Eller i vogna. Alt etter hva jeg gidder :-)

Heldigvis er hun også sånn at jeg kan bare trille til hun sover,og deretter sette henne fra meg.

Hun klarer fint å skille mellom dag- og nattsoving i egen seng. Med unntak av en gang da jeg la henne ned litt for sent (fem-seks tiden). Da måtte jeg opp og vekke henne for kveldsmat og stell :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...