Gå til innhold

September: Hvor sover barna på dagtid?

futte (tm)

Anbefalte innlegg

Tidligere la jeg pluggen i en babykurv på stua på dagtid, men nå er det umulig å få han til å sovne der, hvertfall hvis det er andre folk i stua. Dessuten begynner han å vri seg såpass mye at jeg er redd han skal tippe kurven, så den er ikke i bruk lengre.

Nå legger jeg ham i dobbelsenga vår på soverommet istedet for i egen seng. Tenker at det er greit å skille mellom dagsoving og nattesoving.

Hvor sover nurkene deres på dagtid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var det.. Jeg må trille tur for å få henne til å sove på dagtid.. Så hun sover ute i vognen sin...Men nå har jeg ikke prøvd å la henne grine så volsomt lenge inne heller da. Mye lettere å bare gå ut..Jeg får prøve meg på innesoving når været blir for stygt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover fremdeles i den brede enden av sofaen på dagtid. Har ved et par anledninger når vi har besøk lagt ham i sengen, og da har jeg ikke trukket for gardinene. Ellers er det soving på trilletur.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille snupp sover enten i reservevogna ute på terrassen her, eller så sover hun i den "ordentlige" vogna når jeg triller tur. Hun er heldigvis ikke avhengig av å måtte trilles hele tiden. Og hun sover myyye bedre og lengre ute enn hva hun gjør inne. Men det er ikke så lenge siden hun sov lite både inne og ute da.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, jeg trenger ikke trille henne lenger enn at hun sovner, så kan vognen stå i ro etterpå.. Da sover hun best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa sover en liten dupp nede i vogga i 10-tiden. Deretter ligger hun i sengen sin og sover formiddagsdupp. Hun sover også i vogna dersom vi er ute og triller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her soves det i vogna på dagtid. Står i gangen og har en lur der tidlig på formiddagen og en på ettermiddagen. Midt på dagen går vi som regel tur, og han sover i vogna. En gang i blant sover han på sofaen sammen med meg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask søv som regel i dobbelsenga vår, ev. i senga til mamma og pappa viss vi er der. Om vi er ute på fart søv han litt i vogna, men på langt nær like godt som i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sover i senga si på dagtid også.

Eller i vogna. Alt etter hva jeg gidder :-)

Heldigvis er hun også sånn at jeg kan bare trille til hun sover,og deretter sette henne fra meg.

Hun klarer fint å skille mellom dag- og nattsoving i egen seng. Med unntak av en gang da jeg la henne ned litt for sent (fem-seks tiden). Da måtte jeg opp og vekke henne for kveldsmat og stell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har frem til nå sovet i vår seng, men ble brått slutt på det når jeg så henne kravle på full fart ut av senga! Må si jeg sliter litt på å få henne til å sove i sin egen seng, men det går seg vel til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sov i var sang mitt pa dagen runt ngn gang mellan 12-14. tills han i femte manden ramlade ut o slog i huvet sen dess har han sovit i sin sang. Men de tycker han e bara stass nar han vaknar upp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...