Gå til innhold

Hvor engasjert er kjærestene deres?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så veldig nygravid, at vi begge går og venter på at den "farlige" tiden skal gå over. Har veldig tung jobb også, så setter omtrent et kryss i taket for hver arbeidsdag som går bra.

Regner med at hans engasjement øker når ting blir litt mer virkelig, får mage og sånt. Nå er det vel nesten mer naturlig at jeg er den som bimmer, leter på nettet etter mer info etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke mer enn i 10 uke. men de første 7 ukene var jeg nesten sur på mannen min for han viste ikke interesse. men det var bare at han syntes at det var tidlig og det er jeg enig i. nå da.

sistkalarte han ikke forstå det før vi var på ultralyd. og etter det var han helt oppslukt.

nå er han mye bekymret det har vært en del komplikasjoner nå de siste ukene som gjør at vi snakker mer om ting. og jeg får kjeft hvis jeg løfter, han er redd jeg mister nurket. det er jeg å. men vi får ta det som det kommer. ikke ta sorgen på forskudd.

de fleste men våkner først ved ul. andre forstår det ikke helt før barnet er der. husk de kjenner ikke noe. de far bare våre humørsvingninger, og andre overaskelser fra oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er mer engasjert enn jeg trodde han skulle være:) Han ville ikke snakke så mye om det når vi var prøvere. Men samtidig som han er engasjert prøver han å holde tilbake i tilfelle noe skal gå galt. Tror det gjelder spesielt de første 12 ukene.

Men han er søt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer engasjere seg utrolig mye,vet ikke hvordan han skulle engasjert seg mer.Han leser i bøker,på nett,vil være med på alle kontroller og har allerede begynt å syne for den lille,og det er faktsik lenge siden han begynte med*smiler*Jeg får ikke lov til å løfte noe,og han er forståelsesfull og hjelper der det trengs.Jeg er i uke 9 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gleder seg veldig. Spør hele tiden hvordan jeg har det og tar på maven og sier natta og sånn! He he.... Og han er med på kontroller og synes det er greit å følge med. Ultralyd er han spesielt opptatt av, han synes det er kjempe artig å se den lille "live" =) Og hjertelyden da, verdens beste lyd heter det vel? Og det er helt sikkert ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...