Gå til innhold

Gratulerer med positive tester!

Anbefalte innlegg

Virker som det er et lite rush her inne nå; det lover jo bra :)

Det går mot varmere tider; vår og sommer - vi får håpe det virker godt inn på oss alle!

Må innrømme at det går litt opp og ned med meg; tiden fra el til nærmere IKM (skjønner alltid når mensen er på vei) er preget av noen nedturer. Er ikke helt toppmotivert i jobben min men har dette lille prosjektet som topp-prioritet nå; og da er det litt trist når det ikke lykkes ...

Forresten; dere som har blitt gravide/har vært gravide; var tiden mellom el og IKM veldig annerledes enn ellers?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4799055-gratulerer-med-positive-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gratulasjon :-) Følelese av at det går op og ned, kjenner jeg så alt for godt igjen. Du sier du skjønner alltid når mens er på vei - hvordan merker du det? For meg var tide mellom el og IKM ikke noe annerledes denne gangen, selvom det nu viste seg at jeg er gravid. Jeg hadde samme velkjente mensmurringer i dagene før IKM og ikke noen andre symptomer. Egentlig var jeg så overbevisst om at mens ville komme på IKM at jeg samme dagen pakket påskebaggen full av bind og ingen tester. Jeg er i alle fall ikke en av dem som merker med en gang jeg blir gravid, og jeg klarer ikke å merke forkjell på gravid-symptomer og vanlige mens-symptomer. Så til deg vil jeg si, at det er ingen grunn til å gå opp før du rent faktisk har fått mens. Lykke til Tindra - du skal nok lykkes med dette prosjektet også :-)

Jeg har jo ikke vært gravid tidligere - så jeg vet jo ikke hvordan kroppen reagerer ved en evt graviditet. Jeg merker mensen på økte mensenmurringer, økt utflod, økt slimaktig utflod - til rosa/rødt på papiret - og deretter kommer mensen! Blir også litt sår nedentil noen dager før mensen.

Derfor er det egentlig bare uka etter el som er litt spennende - før premens symtomene setter inn for alvor!

Merket du endringer i utflod etc? (i forhold til ellers :))

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...