Goll Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Jeg skal på UL imorgen (pga blødninger), jeg er da 10+4. Noen som vet om det er innvendig eller utvendig UL? Og hva kan jeg vente å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Hører ikke til her, men svarer likevel! Jeg var 10+2 når jeg var på UL. Og da var det innvendig! Men tror det varierer fra sted til sted, men mest vanlig med innvendig frem til uke 12 har jeg hørt. Det vi fikk se var hjertet som banket, fikk se en liten reke som lå der med armer og ben. Så også plommesekken. Gå gjerne inn på min hjemmeside: www.milla84.piczo.com for der ligger bildet fra UL. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronja irene Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 når det er så tidlig så må de ta innvendig UL. det er fordi barnet ligger så langt nede enda, at de ikke kan se uten innvendig UL. der er kjempespennende. man ser masse da. var selv på UL i uke 7 å kunne da se hjertet slo og at barnet rørte på seg. håper alt er bra med deg og barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå