Gå til innhold

Han har hjernehinnebetennelse !!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Min datters beste venn på 1 år var frisk og rask fredag.

Da var de på besøk her og lekte i 100.

Lørdag begynte han bli dårlig... De dro til legevakta utpå kvelden, almenn tilstanden var kjempe dårlig. Høy feber og oppkast hele tiden. Ble sendt hjem, fikk beskjed at det var "mage-virus".

Legen tok ingen blodprøver etc. ( nektet )

Foreldrene slo seg IKKE til ro med dette, men hva skal man gjøre når legen nekter at det er noe annet ?

Søndag morgen våkner de opp til at ungen er helt GUL og apatisk. Ringer ambulanse, full fart inn på sykehuset.

De tar masse prøver, stikker ham her og der, han bare ligger der, nesten bevisstløs... Så jævli !!!!!!

Konklusjonen kommer raskt, dette er hjernehinnebetennelse !

Gudskjelov tatt på et tidlig stadie, men ingen kan svare på hva ringvirkningene blir etter dette.

Nok en gang har jeg fått en tankevekker og takker HØYT for at jeg har gitt min datter på 16mnd denne vaksinen. Det er nemlig pneumokokker han har, og mitt barn ( og jeg ) slipper at dette skal skje oss. Forhåpentligvis !

Så en liten tankevekker til de som velger ikke ta den kanskje ?

Forekommer mer vanlig enn dere tror !

Dette kunne godt så ille så ille og det er det vel ingen som vil oppleve... Han er litt bedre nå, men dette kommer til å ta tid før han blir ordentlig bra igjen. :(

Og forresten, symptomer på hjernehinnebetennelse på så små er IKKE stiv nakke, hodepine og utslett. Det er høy feber, oppkast og dårlig almenntilstand.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4798560-han-har-hjernehinnebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har time seinere i dag til å sette den vaksinen, jeg er veldig glad for at han skal ha den. Det med å si at det ikke har noen hensikt er litt drøyt. Det er opp til alle å velge selv, men en hensikt har det helt klart. De hadde vel neppe innført en ny vaksine inn i vaksineprogrammet hvis den var helt poengløs.

Annonse

Jeg skjønner ikke at en overlege og andre leger kan si at denne vaksinen ikke har noen hensikt.

Dere kan jo lese denne rapporten http://www.fhi.no/dav/2C6350BA21.pdf

og bedømme selv hva dere syns anbefalinger fra spesialister er.

Men det jeg vet, er at hvis denne lille gutten hadde fått den vaksinen, hadde ikke dette skjedd ( sier spes på sykehuset )

og han holdt faktisk på å dø...

Vet ikke om det er alvorlig nok jeg............

oi....

Har den dypeste medfølelse for din datters venn og selfølgelig foreldrene. Har personlig erfaring selv med min eldste datter. Dette er ikke noe å spøke med. Håper og krysser fingrene for at det ender bra og at han ikke får noen varige men. Går det første døgnet bra er utsiktene gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...