Gå til innhold

Løsnet slimpropp=tegn på abort?

jadida

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk på do nå etter å ha stått opp var det en del blankt, seigt slim med litt blod i. Litt sånn "trådaktig", som kunne strekkes.

Har jo hørt en del om denne "slimproppen", så ble litt redd for at det kan være den som gikk...

Kan ikke huske om jeg fikk noe slikt forrige gang jeg hadde SA - noen andre som vet/husker?

Huff, nå kommer jeg til å gå rundt og være over-oppmerksom på alt som kan ligne smerter i magen resten av dagen...

*Baby pls hang on!*

Fortsetter under...

Uff, føler med deg. Må være fælt å gå slik og ikke vite, bare vente. Synes du skulle fått tilbud om UL jeg da, det kan da umulig være så vanskelig. Tror ikke alltid at leger skjønner hvilken påkjenning det er å gå slik som du gjør nå... Kanskje du har mulighet for å få bestilt deg ul privat? (dersom legen din ikke ordner det for deg mener jeg..)

Ang slimet, så kan jeg dessverre ikke svare deg. Har ikke opplevd SA, men MA i uke 18. Og hos meg var det bare litt brun-svart utflod / blod.

Skal krysse fingre og tær for deg, og så håper vi at du har en liten spire som har bestemt seg for å klore seg fast!!

Håper jeg ikke skremmer deg alt for mye, men for meg var det slik at det kom slim sammen med blodet dagen før SA.

Jeg hadde smerter i ryggen, menssmerter som var ganske tydelige, så jeg var sikker på at SA kom til å skje.

Samtidig så vet man jo aldri, ofte vil noe som virker som abort gå bra. Det viktigeste nå er at du prøver å ta det så med ro som du kan. Det kan jo faktisk gå bra.

Takk for alle svar :)

Husker ikke om det var slik forrige gang jeg mistet, men mente å ha lest et annet innlegg om det for leeenge siden.

Jeg har ikke blødd så veldig mye i dag; kom litt mer slim med blod, men ikke så mye (ennå).

Var ute og gikk en liten rolig tur på ca 20 minutter for å få litt frisk luft i stad, ellers har jeg tatt det veldig rolig i hele dag. Sett på tv (lærer mye av Discovery!) og sitter foran pc'n; føler meg ikke akkurat så veldig "sunn", men skal jeg ta det med ro, får jeg jaggu gjøre det "orntli"!

*Baby pls hang on*

Hei!

Jeg har nettopp hatt en MA i 12 uke, hos meg virket det som om slimproppen løsnet, mye slimaktig utflod med stripr av blod i. Ble veldig bekymret og dro straks på legevakten der jeg bare fikk en vanlig gyn undersøkelse der alt virket normalt, men fikk henv. isning til UL dagen etter på Ullevall, der det ble konstantert MA med påfølgende utskraping. Trist å oppleve, men jeg trøster meg med at det var noe galt og at det ikke var "ment to be". Pratet overlege/gynekolog om måtte vente til neste mens for å prøve igjen men han sa at kroppen regulerer seg selv. Straks etter ferdig med blødning etter utskraping er det bare å prøve, slik tenker nå jeg da. EL kommer jo alltid før mens da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...