Gå til innhold

Jeg er så redd det er noe galt med meg.....:(

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Hadde MA i januar, og utskrapning 23 januar. Har hatt mensen to ganger etter MA....så kroppen burde jo være i lage igjen nå.

Men er akkurat ferdig med 2 PP....eller ferdig og ferdig, jeg tror iallefall eggløsningen er over for denne gang og venter mensen igjen på slutten av denne mnd, rund 30.

Men jeg syntes det er så rart at jeg ikke har blirr gravid igjen, og er så utrolig redd for at det er noe galt med meg. At jeg har blitt ødelagt av en "selvvalgt" abort og 1 MA.

Første gang jeg hadde mens etter MA kom det noen klumper ut som ikke var blod så det ut som, er det normalt... MA gikk egentlig smertefritt. Jeg var øm i to uker og blødde i tre dager og spottet i ca 1/2 uke....Hadde ikke noe feber heller etter inngrepet. Er det normalt?

Jeg er så utrolig redd for at alt ikke er som det skal og at jeg nå har blitt steril. Hadde masse sex i 1 PP og masse nå i 2 PP også....

Hjelp! :(:(:(

Fortsetter under...

Jeg tror neppe det er noen feil på deg, det er normalt å blø en stund etter en abort. Hvor lenge varierer sikkert litt. Man er jo litt forskjellig.

Det er også normalt at det går noen måneder før man blir gravid – uansett om man har hatt en MA eller ikke. Om spiren ikke sitter denne gangen, så gjør den helt sikkert det om en stund.

Det er forresten heller ikke alltid at det å ha masse sex er svaret. En her inne foreslo at man ikke har sex hver dag rundt eggløsning, men heller annenhver. Da skulle det visstnok være større sjanse for graviditet (det var visst gunstig mht til sædproduksjon). Det kan kanskje være verdt å prøve? Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...