Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kult! Elsker sånt. Jeg er født i 1976, og ser i babyalbumet mitt at moten var ikke veldig lekker!! Pappa hadde store koteletter (og han har rødt skjegg!! Lekkert :-P) slengbukser, gjerne i bomull med press(!!) eller slitte olabukser med sleng. Han hadde også et par høyhalsede oransje gensere samt trange t-skjorter i grelle farger (jo værre, jo bedre, ser det ut til). Til pent hadde han gjerne tynne skjorter med store krager og mye mønster (store blomster og sånt). Mamma hadde mange forskjellige kjoler med seler og superkorte, måtte sikkert passe seg for å ikke bøye seg framover... Da hadde hun pologenser under, trange... Skotskrutete og blomstrete ser ut til å være inn. Ellers hadde hun også en del slengbukser med høyt ot trangt liv... Det gikk nok også i en del cordfløyel...

Jeg er født i 1976, så sjekket litt i albumen min.... Ser ut til at det var mye fløyel/cord, bukser som er trange oppe og rimelig vide i bena. Skjorte og genser med rund hals (bare skjortekraven over), mønstrete skjorte og ensfarget genser, eller genser med ruter. Mye brunt, gult, orange, marineblått og rødt..... store briller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...