Gå til innhold

September: Føde på A-hus???


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, skal føde på A-hus, termin 23 sept. Har fått sen UL, ikke før uke 21.. Noen andre på A-hus med sen UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skall også føde på Ahus :) Har termin 8 september, og ganske så sikkert er det ei lite sprallete jente der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal på A-hus rundt 5. september, da venter jeg ankomsten av det som sikkert blir verdens vakreste lille gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også på Ahus med termin 23. september.. ser ut som om det kan bli fullt den dagen!!! :o)

 

Og jeg har også fått ganske sen UL, i uke 20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg hadde termin den 17 september,men ble utsatt til 27 september etter et besøk på ultralyd! Alt stod bra til med fosteret,men noe kjønn fikk vi ikke vite!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Ahus, med termin 3 september. Hadde også sen UL, uke 21. Men jeg har hørt at det er en fordel iforhold til å få tidligere termin og jeg fikk termin 6 dager før legens termin. Veldig glad for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Ahus. Er bosatt på Strømmen. Har termin 14.sep., men pga svangerskapskomplikasjoner kan jeg risikere at han kommer mye raskere. Krysser fingrene for at jeg får babyen til normal tid. Blir det bestemt keisersnitt blir fødselsdatoen 7-10 dager før terminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

undskyld meg! men hva vil det si å føde på A-hus? er 19 og termin i sept. bare lurer for jeg vet ikke hvor og åssen jeg skal føde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde snakke med fastlegen din om fødeplass! hvordan du skal føde finner du nok ut selv når den tiden kommer og hva som er best for deg!!! Er du fra Oslo skal du sikkert føde på Ullevål eller A-hus(Lørenskog).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...