Mille** Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 .....til gullet. Hvor mye brød spiser de på et måltid? Halv skive, en skive? Er litt usikker her på hva som skal til for å bli mett når man er så liten.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 min gutt på snart 7,5 mnd spiser to skiver.....er usikker på om han blir ordentlig mett noen ganger men andre ganger så stopper han selv....men han er litt storspist da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 7. mai 2006 #3 Del Skrevet 7. mai 2006 fikk høre at om de spiste en halv skive skulle dette vere bra.Min sønn spiser ca en halv, pluss litt av skorpen, en halv beger med dessert eller en halv banan og litt vann. Han virker fornøyd med det og får mat igjen fire timer etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 8. mai 2006 #4 Del Skrevet 8. mai 2006 Min får ei skive og melk etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Lillegutt spiser fra 1/2 til 1 skive også melk etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 forresten... nå er lillegutt oppe i 2 skiver og vann etterpå. har tatt det gradvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jubalon Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Hun spiser brød til frokost. Hun får pupp i senga før vi står opp, så tar vi morgenstellet. Hun spiser ca 1 skive og drikker litt vann til maten, så får hun pupp igjen etterpå. (puppene er ganske slunkne da, så jeg tror ikke hun får så mye melk i seg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå