Gå til innhold

Da var jeg tilbake..

Anbefalte innlegg

og tror dere vi har kosa oss....det var kjempedeilig å reise bort en tur,det var knall vær på fjellet så vi ble litt solbrent men whatever!!!!!

fint å se litt fresh ut( jeg har en flott skummamelk farga hud på vinteren,nesten gjennomsiktig :) )

vi har koblet skikkelig ut i påska å ikke tenkt på hva vi holder på med,bare kosa med hverandre og jeg har kosa meg voldsomt med snopet i påskeegget:)

Så var det tilbake til hverdagen igjen,med jobb, skole og alt det andre...har begynnt å vente igjen,venter på mens...men skal ikke ringe inn denne da, for det blir ikke før neste(på mai) lenge å vente!!!!!!

Så damer hvordan har dere hatt det i påska???

Hvordan går det med stikking å spraying å ruging???

Hei å hopp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4798245-da-var-jeg-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig at dere har hatt fin ferie og klart og koblet litt ut. det tror jeg absolutt vi trenger. Vi hadde også en kjempe fin påske og fikk samlet litt krefter.

Hvor hører du til igjen? Blir du behandlet på St. Olav? Måtte du i tilfelle vente lenge fra du sendte søknaden til du fikk begynne?

Hei snupsi:o)

Jeg har hatt 40 i feber og halsbetennelse i påska.... :o(

Men fikk noen få fine dager da, litt gørr å være syk!

Jeg skal også ringe inn mens til frys i mai. Blir vel innringing rundt 29.mai. Hva med deg? Jeg er satt opp på innsetting i uke 24.

Kos deg videre vennen:o)

Klemmer fra meg!

hei damer å takk for svar, det ble sendt søknad første gang vi var inne hos gyn på St Olav i fjor høst,og startet ,med første behandling på feb i år,det ble litt utsetting for oss pga at det var fullt på St Olav.....

Hadde uttak 15 mars i år og det ble tatt ut 10 egg,men har 5 på frys ( og dette er kjempeflott) vi skal igjennom fryseforsøk på juni,Lenn det ble uke 22 på oss......har bare den hærsjens tanta kommet snart!!!!! ikke ofte en ønsker att den skal komme..

Huff å atsjo,ingen kose påske på deg da Lenn....håper du begynner å bli bedre....

en stor bakterie og virusfri klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...