Tre små & mammaen Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Har dere kjøpt sommersko til de små? Jeg har vært og tittet og prøvd sko til min lille gutt. Jeg prøvde ponny sine, men de synes jeg ikke hadde nok støtte til ankel/hæl., og gullet gikk rart i de. Prøvde så ecco sine babysko og de satt som støpt på han. Prisen på de to skoene var veldig forskjellige., og jeg veier opp imot pris og bruk. I og med at prinsen går støtt og bruker skoene mye, så er det vel best å kjøpe de skoene som satt best, siden han kommer til å bruke de mye? ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Vi har kjöpt ponny til dattera våres, men det var for att de satt best på henne. så de brukes flittig nå når hun vill stå og gå hele tiden. så jeg hadde kjöpt de som satte best på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har kjøpt skofus sine og de sitter akkurat som de skal! Betalte 399,- for dem! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 22. april 2006 #4 Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Viktig med gode sko til små barneføtter, ja! Vi har kjøpt "Superfit" til Sondre i Danmark. Dette er samme sko som tidligere het "Elefanten", for de som kjenner det merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Her har me enda ikke tenkt på sommer sko. Har skinn sko, som me har brukt siden hu begynt med sko og tror me kan bruke dei noen måneder til. Men det skader ikke å gå å titte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå