Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hvor mange timer dere har mellom sprayingen..tenker da spes.mellom kveld og neste morgen... Skal ta 4 ganger daglig jeg.. tenkte å ta 09.30.13.30. 15.30 og 21.30--men blir det da for langt mellomrom på natta?

Burde suprecur stå i kjøleskap på natta og kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4798129-kj%C3%A6re-medsprayere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medisin generelt skal fordeles likt mellom timene i døgnet.

Hvis du skal spraye fire ganger daglig, vil det si at sprayen går ut (liten eller ingen virkning etter 6timer)

Da blir 12 timer for mye!Blir jo det samme som å droppe en dose daglig?

Nå vet ikke jeg hvordan døgnrytmen din er. Når du legger deg, og står opp.

Det er viktig å få tilstrekkelig med søvn også. Men jeg tviler på at du legger deg 21:30 og våkner 9:30?

Selv hadde jeg ikke turt å strekt med til å la det gå mer en 7-8 timer mellom hver spray.

Hadde det vært meg ville jeg heller gått for 7-13-19 og rett før jeg la meg (som hos meg er rundt midnatt)

Da har du sprayen i systemet hele døgnet.

Evt kan du jo sette på klokken, sette deg opp i sengen for å spraye og sove videre.

Jeg sprayer bare to ganger dg kl 8 og 20. Men i helgene bruker jeg denne metoden.

Skal sprayen din være i kj.skap kan det jo være at det er kjølig nok på soverommet? Vårt soverom er kaldere en kj.skapet så vi oppbevarer brus ol der :)

Hallo

Starter med spray(Suprecur) på mandag, men kan jo dele den info jeg fikk på Volvat. Jeg skal spraye 5 ganger frem til sprøytestart så ganger 4, men det skulle ALDRI gå mer enn 8 timer mellom, så der får man beskjed om å sette på vekkeklokke....og vi kunne ha sprayen med på soverommet uten at hun nevnte noe om at den skulle stå kaldt.

Håper det hjalp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...