Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Hvilke aktiviteter gjør dere i samme periode? Fort gjort å legge på seg har jeg merket og det er jo ikke så bra. Jeg går turer men har tenkt meg tilbake til treningsstudio med lett trening som mer forbrenningstrening. Har også en matte hvor jeg gjør litt øvelser for øvre del av magen samt bekken/rumpe/lår. Svømming er ikke så aktuelt nå, men jeg trenger noen nye tips... noen? fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Lurer på det samme... Har ikke trent siden uke 5 pga blødninger, men tenker å starte opp igjen med lett trening. Usiker på om jeg skal trene forsiktig styrketrening eller f.eks. spinning. Hva er mest hensiktsmessig, tro? Går turer, men får vondt i bekkenet etter 20 minutters rask gange - så gåing er ikke noe å satse på for å holde formen. Og i forrige svangerskap var jeg plaget med kynnere når jeg syklet (fra uke 16-17), så det måtte jeg kutte ut. Regner med at det samme skjer igjen nå... Fikk også bekkenløsning i uke 22, så da var det treningsstopp. He he, mens jeg skriver her så skjønner jeg jo at jeg tror det blir lite trening på meg fremover... Ønsket bare så inderlig å holde meg i form utover, litt bittert når det ikke er gjennomførbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå