Gå til innhold

November: Nå kan vi snart glede oss jenter..


Gjest

Anbefalte innlegg

Satt her og tenkte på at om en liten måned så burde de fleste av oss väre trygt over på 2 trimester. Noen er vel der allerede.. Så det går fremover! Forövrig er det en strålende dag med sol fra skyfri himmel, bare synd at den må tilbringes innendörs på jobb.

 

Önsker dere alle en bra og gravid dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,det er tre uker til jeg er over den magisk grensen og gjett om jeg gleder meg.Når jeg er over den,kommer alle til å få vite at jeg er gravid.Det skal bli godt å kunne fortelle det.

 

Forferdelig å gå kvalm og prøve å skjule dette.Det blir jo til at en holder seg mye for seg selv.Har i den siste tiden ikke orket å sitte foran pc,så jeg har vært borte en stun,men håper nå at jeg er tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lørdag kan jeg sette kryss i taket! Det har gått så fort! Husker med førstemann, da snilte tiden seg avgårde... nå flyr den som aldri før, pussig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! er over i uke 13 og var i dag på abc-klinikken. Kjempehyggelig jordmor, flotte lokaler. Tror nok mannen min ble beroliget av å møte og snakke med jordmor. Han har bekymret seg litt over at jeg vil føde uten smertestillende medikamenter, men ikke nå lengre.

 

Jeg har også vært på tidlig ultralyd på Ullevåll. Han påstod babyen var 12+3 (men det er fysisk umulig å bli gravid uten sex, så jeg holder meg til den terminen jeg vet er riktig 12+0). Nakkefolden var 1,1 millimeter dvs. at alt er bra og at jeg ikke har større sjanse for å få et barn med downs enn en 22-åring. Vi fikk et bra bilde av babyen, som hoppet rundt i magen. Legen brukte tiden på å sjekke om alt var OK med baby (noe jeg selvfølgelig satte pris på), så kjønn så han ikke etter.

 

Så nå er jeg definitivt gravid og overbevist om at alt kommer til å gå bra. Skjønner hva du mener med at tiden flyr. Spesielt mannen min blir litt stresset over at tiden går så fort, er mye vi vil få i stand før babyen kommer!! Mye som skjer på jobben også som jeg må nå å få unna før sommeren. Før jeg vet ordet av det er det slutten av mai og jeg skal til ultralyd igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, 2 uker igjen, så er 2 trimester her... Jeg tenker på det hver dag, er veldig nervøs!! Har mistet før, så tanken er jo der...

Ønsker dere alle lykke til, så håper jeg at vi kan fortsette å dele tanker og følelser framover, det er veldig godt :) Ha en finfin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er ferdig med uke 12 så jeg er heldig vis kommet dit.. men er redd for å miste jeg å.. har mista 2 ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sev i uke 11...& GLEDER meg til neste uke er forbi!! Da er det mulig gleden slippes litt mere løs....Og så slipper jeg å tenke på å holde tett lenger...;) *smile' HERLIG! Nyt tiden fremover jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg over i ny fase. Merker at jeg begynner å få en sterk følelse av at dette skal gå bra - det føles godt. Kjenner imidlertid andre som har abortert i både uke 13 og 14, så jeg tar ikke noe for gitt. Men for hver dag som går øker jo sjansen for at babyen skal vokse og klare seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i går og da sa legen at dette ville gå bra.Når de fant liv og så fin fosterlyd nå,ville det gå bra.Han sa at som regel for de som har en abort i uke 11-13,så er fosteret allerde dødt,så jeg kan bare glede meg.Jeg er så glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...