Gå til innhold

Vores "oppskrift" (for de som er interesserte) og mine (manglende) symptomer

Anbefalte innlegg

Jeg har selv tidligere hatt glede av å lese hvordan andre lykkedes, så jeg skal kort fortelle om vår "oppskrift". Egentlig var jeg relativ lite aktiv i forhold til planlegging omkring el osv da jeg i utgangspunkt tenkte at et julebarn kanskje ikke var helt optimalt, men følte samtidig at jeg ikke ville miste en pp (og barnet er NATURLIGVIS svært velkommen selvom om det blir et julebarn - ingen tvil om det). Vi hadde prøving på dag 9, 11 og 14 og så igjen på dag 19, 21 og noen flere dager etter det. Jeg gikk stort sett på toalettet kort tid etter hver gang (jeg får altid så grumsomt tissetrang etterpå). Så alt i alt ahr vi nok hatt utrolig flaks :-)

Symptomer har jeg INGEN av. Et par dager før IKM fikk jeg velkjente mensmurringer. I ettertid husker jeg, at de denne gangen kom mer i bølger av ca. 8-10 timers varrighet, for deretter å ha en helt smertefri pause på også ca. 8-10 timer - tror jeg hadde ca. 3 slike "bølger" og så var det helt slutt på å merke noe som helst. Jeg er nå ca. i uke 6 og kjenner absolutt ingen ting - ingen symptomer i det hele tatt. men slik var det også sist jeg var gravid.

Egentlig tror jeg ikke min "oppskrift" er veldig god med mindre man i tillegg får en god porsjon flaks. Jeg tror dog noe av det skyldes at vi ikke hadde prøving hver dag og at vi også fortsatte ut over dag 14-15.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...