Gå til innhold

Tusen takk!

moderen

Anbefalte innlegg

til dere alle, for varme tanker og støttende ord.

Var ikke klar over hvor tappet man blir av å fortrenge negative tanker - i går ettermiddag, etter å ha sett plutten i magen sprelle, gjøv jeg løs på vårrengjøringen i hagen, og fikk gjort masse... jeg som har ligget rett ut hele påsken, følt meg elendig og ikke gjort det skapte grann...

Men dere har vært fantastiske... Og nå er alt bare herlig...

Klem fra

Fortsetter under...

Jeg tror jeg vet hvor du er hen. Jeg går bare rundt og engster meg for at det skal gå galt. Hadde en SA i januar (uke 7). Trøster meg med at jeg nå iallefall er kommet noen dager lenger. Begynner på uke 8 fredag. Trøster meg også med at jeg har klart å få til to barn tidligere. Imorgen skal jeg til lege, og har da tenkt til å "grine" meg til en tidlig ul, selv om jeg vet at det heller ikke er noen garanti for at det er "liv laga". Det eneste tankene mine sirkler rundt er symptomer, evt. fravær av symptomer. Jeg kjenner etter mensmurringer osvosv. Løper på do for å sjekke status. Ganske så hysterisk egentlig. Dette går utover både jobb og hva jeg makter ellers.

Jeg hadde faktisk glemt hvor slitsom denne første perioden av svangerskapet er. Selve fødselen er nesten å foretrekke..;-)

Det var strålende å høre at det gikk bra med den lille sprelleren din!

Grin deg til ul, du - det gjør underverker med psyken!!!det er forferdelig med disse tankene som snurrer og snurrer - og helst feil vei. Det blir mye klemming på puppene i denne perioden, ja :-)

Men liv i uke 8 betyr at det som regel går bra etterpå... så ta en "titt" imorgen!!!

Lykke til - klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...