Gå til innhold

Treff på Le Cafe Francais - Oslo, i morgen 20 april

Håper :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Gleder meg til å treffe dere igjen i morgen på Le Cafe Francais, Olav V\\\'s gt.i morgen. Håper å se mange av dere der i morgen.

Nå er våren kommet, deilig - og dere får alle ha en strålende onsdag.

Skrevet

Jeg har tenkt å driste meg på mitt aller første treff...

Er det slik at det er den enklste ting i verden å se hvem jeg skal treffe? *smiler* Eller må jeg studere alle nøye på cafe, om jeg er heldig å spore en antydning til kul... Uendelige muligheter til pinlige situasjoner da... *ler*

Skrevet

:-) Ikke vanskelig å finne oss!!! Kuler, babyer og stæsj i en skjønn forening!!!

Skrevet

Jeg har også litt lyst til å driste meg på treff, men er litt usikker på om jeg tør - mye lettere å gjemme seg bak et nick her. Men, hvis jeg klarer å tøffe meg, når begynner treffet?

Skrevet

Kl.16!!! Kom da vel:-) Kjempekoselige jenter! Jeg var så pysete så jeg tok med en venninne første gang jeg, men det gikk så fint så!!!:-)

Skrevet

Oki, jeg skal være "tøffe"-Lise og komme. Det er jo nettopp fordi dere virker så hyggelige alle sammen at jeg har lyst til å treffe dere!

Skrevet

Heia!

Jeg sier som attpåklatten, kom!

Jeg har hatt stor glede av disse treffene, og det er som du sier: veldig mange hyggelig damer. Hyggelig å kunne snakke med noen som er i samme situasjon som en selv.

Vi sees i morgen, det blir hyggelig det :-)

Skrevet

Jeg tør enda ikke komme (vil vente på Ul til jeg vet at denne graviditeten ike bare er ren og skjær innbildning) men når/hvis jeg tør å komme, hvordan presenterer man seg ? Med nick eller navn ?

Skrevet

Hei

Gleder meg også til i morgen :)))

Første gangen jeg var på treff så presenterte jeg meg med navn OG nick vil jeg huske... Vi er så skravlete at vi garantert spør uansett :)))

Og enig med Attpåklatten; Det er IKKE vanskelig å se hvem vi er!!! Haha....

Skrevet

Jeg har lyst til å komme, men kan få trøbbel med å ordne barnevakt...Skal se hva jeg får til. Hmmm,- hvor er dette forresten?

Skrevet

Jeg får desverre ikke til å komme i morgen - men ha det hyggelig dere som stiller ;-) Treffene anbefales på det varmeste!!!!

Og benytter anledningen også til å minne om treffet på Intermezzo i Asker på fredag kl. 12:00.

Skrevet

Stedet ligger vis a vis Klingenberg kino (tidl lokalene til Nordea).

Da sees vi forhåpentligvis i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...