Gå til innhold

Tidlig SA ???? pls hjelp meg.... :(

Anbefalte innlegg

Gikk i går inn i min 11 pp, og har sluttet å grine over det... Blitt så vant til deg liksom. Men i går skjedde det noe rart og unormalt til å være meg. Hadde IKM mandag, men ingenting skjedde (jeg er super regelmessig). I går, tirsdag, fikk jeg helt ekstreme menssmerter, værste jeg noen gang har opplevd, og jeg som aldri har menssmerter.... Har som regel litt murring ca 30 min før tanta kommer. Men i går var det så inn i h....... vondt, og jeg måtte reise hjem fra jobben. Mannen min hentet meg, og jeg skrek og bar meg i 2 timer før 2 paracet endelig gjorde susen og jeg sovnet. I går kveld var det bedre, og var mer som vanlig murring. Jeg blødde litt i går men ikke mye. I dag tidlig når jeg var på toalettet kom det mye klumpete blod (sorry details)! Har aldri sett dette før heller...

Dere som har hatt SA tidlig i svangerskapet - kan dette ha vært en tidlig SA?? Vet godt at det bare kan ha vært en forsinket mens, men denne gangen var så annerledes. Må jeg evt til lege? Føler meg i fin nok form i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4797191-tidlig-sa-pls-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så trist jeg hadde en sa når jeg var runt 6 uker på vei. det gjorde sinsykt vont. begynte å blø og da kom det klumper. gikk til legen og tok gu men det var alt. så lenge jeg ikke fikk feber og ble slapp var det ikke farli. men det går jo an å ringe og høre. jeg hadde utroli vont i perioder flere dager etterpå.

Ja, det kan det absolutt ha vært, tror jeg. Nå vil jeg også skynde meg å si at jeg ikke har noe faglig belegg for å si hverken det ene eller det andre, men - jeg hadde det samme for litt siden - og jeg er hellig overbevist om at det var nettopp en SA og ikke en vanlig mens. Var helt ute av meg selv et par dager - faktisk så "klein" at jeg måtte ta meg et par dager hjemme (og jeg er ALDRI syk fra jobben...).

Lykke til videre - hører at man visst nok skal være ekstra fruktbar rett etter en SA - men - jeg vet ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...