Gå til innhold

Resultatet foreligger :-)

Anbefalte innlegg

Tusen takk til alle dere som tenkte på meg i går kveld - jeg ble helt rørt :-) og så fikk jeg dålrig samvittighet for at jeg ikke fikk meldt tilbake i går kveld. Beklager det, altså. Som ia69 foreslo kjøpte jeg to tester slik at jeg kunne teste i går kveld og så evt. ha en til om morgenen, men det viste seg ikke å være nødvendig for testen var POSITIV! Jeg er svært overrasket over at det gikk så fort - det er jo bare 3 mrd siden jeg sluttet med pillen - så damer, det er håp! Antar at jeg er ca. 5-6 uker på vei, men har fortsatt ingen symptomer hvor mye jeg enn kjenner etter; derfor kjennes det litt uvirkelig.

Ønsker alle dere andre masse masse lykke til, og nå må dere snart komme etter, for jeg må jo få litt selskap på veien videre også -- kommer nok til å følge med her også den næsten tiden :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4797186-resultatet-foreligger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER KJEMPEMASSE NUNGO!!!

Så fantastisk det var å gå inn på forumet og lese nettopp dette her =)))

Er kjempe kjempe glad på dine vegne!!

Det var vel en flott nyhet å fortelle mannen din!!

Håper du ikke forsvinner helt for oss andre her inne likevel!

Lykke til videre i svangerskapet nungo, og stooooooooooooor klem =)

Tusen tusen takk fro alle gratulasjoner! Det er så godt å ha dere :-) Jo, vi var naturligvis glade i går (og i dag også, så klart). Mannen hadde faktisk akkurat sovnet før jeg fikk somlet meg ferdig med testen, men jeg måtte naturligvis vekke han og foretelle den gode nyheten - med det resultat at han ikke fikk sove hele natten! Det ble naturligvis litt fabulering om kjønn, navn osv, samtidig som jeg tenker at det ennå er veldig tidlig og mye kan skje.

Ønsker dere alle masse lykke til i denne pp og håper på at mange vil slå følge med meg videre. Sender derfor helt enorme mengder med babystøv ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ etc........

Annonse

hei nungo

graaaaaaaaaaaaaaatulerer så mye, det var jo kjempegøy! Jeg var så kjempespent siden du sier at du ikke hadde symtomer. Dette gir jo håp til oss andre når vi ikke kjenner noe som helst symptomer. Kanskje bortsett fra mensmurringer. Idag er jeg en dag over IKM, men vil ikke teste enda. Det eneste jeg har, i bølger som deg, er mensmurringer. Det har jeg hatt i 2 dager nå. Men det kan like gjerne være tanta som er på vei.Jeg venter i allefall noen dager til.

Takk :-) Kjemepe koselig å ha noen fra disse sidene å følges med! Er du inne på "gravid - moden alder" nå? Jeg er litt usikker på termin (tror jeg har eg-løsning sent i syklus) men det blir en gang i siste halvdel av desember. Har en jente fra før som er født slutten av november og det har vært kjempefint.

Koselig å ha noen her fra å følges med :-) ja, det er noe jeg også gruer meg litt ofr - å være gravid samtidig med å ha en liten 2 åring i tillegg. Sist gang kunne jeg jo bare tenke på meg selv, men nå må jeg jo også ta hensyn til 2 åringen. Heldigvis sover hun stort sett bra om natten da :-)

Annonse

Gratulerer masse mye, såååå kos når det klaffer:))) Blir sikkert kjempe stas for snuppa de å bli storesøster:) (var jente du hadde??) Blir det ca 3 år mellom de da eller? Å navnene har du de klare enda??? hehehe

Føl deg ikke for trygg på gravid i moden alder, snart kommer vi henganes i hælane på deg....*håpe håpe*

De beste ønsker for graviditeten:)) Litt av en julegave dere får i år:)

Hei bente69;) - takk for gratulasjoner. Jo, jeg har en jenta fra før som blir 3 år i november, så det blir omtrent 3 år mellom de to. Navn er nok langt fra klare :-) Hadde et fæle strev med førstemann. Håper litt at nummer to også blir en jente; guttenavn er veldig vanskelig synes jeg.

Jeg skal nok sikre deg en god plass på gravid moden alder, så bare sett igang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...