Gå til innhold

Mai: Noen fra Bergen her? Har termin 18 Mai!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her på formumet. Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som har termin rundt samme dato som meg. Kunne dele tanker og snakke sammen hadde vært topp. Venter spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

jeg og har termin den 18 og kommer fra bergen.bor rett utenfor bergen for øyeblikket.(på sotra)

Skrevet

Jeg er fra Bergen og har termin 14 mai :) Åh.. Nå gleder vi oss virkelig til mai kommer og da tulla etterhvert kommer!!!

T-mamma

Skrevet

hei har temin den 22mai og er fra sotra rett utenfor bergen.

Skrevet

Hei jeg har termin 16 mai så jeg skal si det nærmer seg. Jeg bor ikke i Bergen men like utenfor på Askøy.

Skrevet

Hei og velkommen hit! :)

Jeg kommer fra sotra og har termin 20 mai. Snart snart snart!!! :) Kjekt å prate med andre i samme situasjon! :) Da snakkes vi sikkert!

Skrevet

Hei

Jeg har termin 17-Mai- Hurra!!!

Bor på Midttun.

Skrevet

Skulle vi ha møttest til lunsj en dag alle vi "Bergensere"??

Hva med Egon på Lagunen, så slipper vi alt styr med parkering i sentrum??

Hva med neste uke torsdag??

Hadde vert kjempe gøy!!

Skrevet

jeg er også fra bergen... og har termin 1 mai..ikke lenge til detno...

Skrevet

Er fra Bergen og har termin 17 mai....

Skrevet

Hei tmyr *HØYGRAVID* og fødeklar;)

Jeg bor like ved Sotra faktisk, kanskje vi sees på haukeland. Har du barn ifra før eller er dette førstemann?

Skrevet

hvordan er formen for tiden? jeg begynner å blir temmelig lei av denne magen, rart med det jeg var så gla i den for ett par uker tilbake men NÅÅÅÅ begynner jeg å få NOK ;) bor ikke så langt unna SOTRA hadde vært kjekt med en å trille tur med i sommer!!!!

Skrevet

Hei da er vi jo i samme båt vi to da.. hvor gammel er du?.. er det førstemann? hvordan er formen din for tiden ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...