Gå til innhold

trippel pergokur, kanskje det skjer noe snart

Anbefalte innlegg

hei, jeg og mannen min har prøvd i 4 år uten å lykkes enda. har så mange spørsmål, og spør ut mine venninder så de snart spyr av alle mine spørsmål, er bare så vanvittig nysgjerrig, og utrolig lei av å vente. har en syclus på 32,33- 42,43dager, og det er helt umulig å beregne sånn ca når jeg har eggløsning, har akkurat nå et kraftig nedtrykk i underlivet, og er utrolig øm under beltestedet:-) er dette eggløsning. gjør faktisk litt vondt å gå og vondt å stå. har lest at det kan være litt vondt da egget er på vandring men har ikke hatt dette slimet jeg etterlyser enda. jeg har pco, og han har litt dårlig kvalitet, men samtidig ligger han innenfor normalen, jeg vil så gjerne at vi skal få det til på egenhånd, men har gitt opp håpet. vi får prøverørsforsøk til høsten på riksen, og det er jo vel og bra, men er bare så utrolig utolmodig oppi det hele. utredningen har tatt så lang tid. er det noen som har erfaring med å bli gravide på trippel kur av pergotime. det eneste jeg har oppnådd er hetetokter, svimmelhet og dårlig humør, til tider utrolig depresiv, og det er ikke meg i det heletatt. er vanligvis ei blid og livatt jente, men nå trenger jeg litt oppmuntring. Alle rundt meg sier at jeg ikke skal tenke så mye på det, men det er LETT???? svar ønskes. hilsen eifos

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...