Gå til innhold

Til: sambo behandler meg som dritt (langt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisan!!!

nei vettu, jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne jeg... han kom hjem ja, men vil ikke si han bad på sine kne.. han holdt stillheten endel timer først. jeg sa ingenting før han sa noe å da kom alt jeg hadde på hjertet.. men det var lissom bare jeg som sa noe.. så idag har han hatt fri fra jobb. jeg har ikke gidda å vært blid eller høfli mot han, han har vært helt stille. helt t han spurte om det skulle være slik hele helga. da sa jeg at jeg var dritt lei og at han måtte velge. at han i det hele tenker på hva han skalvelge da.. tror han ikke vil ha et liv uten så mye alkohol. jeg klikka fulstendi istad. ble seriøst redd meg selv men tror det gjorde godt.. juiceboxen fløy veggimellom å stemmen min er sår... aldri har han sett meg slik å aldri har jeg opplevd meg sånn selv, men hann satte seg stille tilbake, hehe. men vet ikke hva jeg skal gjøre.. han spurte hva jeg mente om helga nå..(han hadde planer om å ut) å da sa jeg at faan heller om han fårdrikke allerede i helga. dum eler? da begynte han med at ja han får faan være hjem hele helga da(synes synd på seg sjøl å barnslig) VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE... sukkk

NN

jeg leste innlegget ditt igår, og jeg ble helt paff. jeg viste det til sambo og han blei enda mer paff. det beste for deg og babyen er nok at du drar fra han/ eller kaster han ut! det er ikke noen fristende rolle som alenemor, men det gir deg en sjangs til å finne et ordentlig mannfolk, som bryr seg om deg og viser det på en koseligere måte enn han du har nå. for dette kan jeg si at du ikke fortjener. og ungen din har ikke godt av å vokse opp med en far som drikker masse, og er ufyslig mot deg. jeg hadde selv en far som drakk mye, og det har ødelagt mye. min mor gikk fra han og det er det beste som kunne skjedd:) så tenk på hva som er best for deg og ungen din. han tenker jo kun på seg selv, så hvorfor skal ikke du det? finn deg en flott kar som kommer med blomster og et stort smil, og viser deg det at det er du som er solen i hans hverdag:) håper du finner ut av det. for det er ikke gøy å gå å ha det sånn. stor klem.

huff, for hvert innlegg på bim skjønner jeg at jeg må gå fra ham, men når jeg kommer dit får jeg alltid de samme tankene.. han har gått me på å kontakte en familierådgiver for å hjelpe oss så jeg har jo et håpomatdet skal gå den rette veien, men hva om det ikke gjør det? skAl jeg ta sjansen? hva om han forandrer seg?jeg vet hanblir en kjempe god far og vi har det jo bra edru, hva om han klarer åkutte ut 85%av alkoholen???

NN

Selvfølgelig er det det beste!! Hvis han går med på det er jo det kjempe topp!!! Hvis ting kan ordne seg, er vel ingenting bedre enn det? Jeg ville tatt sjansen jeg.. sats de tårene det ville kostet deg! Altså det resulterer jo enten i et bra liv eller som sagt noen tårer! Håper du har en liten stund igjen til termin slik at dere kan få gjordt litt jobb unna før babyen kommer!!

Annonse

takk, egentli det jeg ville høre, hehe. har ikke termin før i september.. så har jo tid til å se det ant om hvordan han takler det.. men han begynte å si ting om at han skulle slutte å drikke osv på en måte der jeg skulle få dåli samvittighet eller nå.. vanskeli å forklare. emn jeg skal holde meg hard å stå på mitt. men klarer fortsatt ikke å smile til han å være blid. harfortsatt mye sinne i meg kjenner jeg..håper bare det går over og følelsen over å være glad i han kommer tilbake..iallfall hvis han klarer å forandre seg

hadde jo vært kjempefint om han klarte å kutte ut alkoholen.. men nå høres jeg sikkert negativ ut. men det første han spurte deg om istad var jo " kan jeg ikke drikke i helga da eller". og ad veit jeg ikke om jeg klarer å tro på han! men jeg er sikkert bare pessimist. håper jo for din del at han klarer å skjerpe seg:) lykke til ihvertfall.

Jeg ønsker deg lykke til! Håper alt kan ordne seg. Men gi han grei beskjed om at du mener alvor, og at han ikke får en ny sjangse! Kansje du skal være så knallhard at du sier: jeg synes du skal bo hos dine foreldre denne perioden, mens dere går til samtaler...sånn at han får smake litt på det å "bli kastet ut". Da skal du se gutten savner deg og plutselig ofrer MYE for å komme hjem igjen! Hvem vet? Du kjenner han best. Gjør det slik at han virkelig får smake. For det er jo tydeligvis INGENTING som synker inn der i gården. jeg hadde blitt så sliten hadde jeg vert deg! sender deg litt energi (av det lile jeg har :) ) og en klem... Og du? HUSK: Det ordner seg alltid! (På en eller annen måte, så ordner det seg alltid!)

Tusen takk:) det er helt utroli hvor mye støtte man føler fra folk man aldri har møtt eller sett:) det er det som er så supert med disse sidene. har prøvd det med å dra bort for å tenke men funka dåli. da var jeg bare red for om han var full osv. men han sover på sofaen. ingen klemming og kosing og han VET jeg er sint. så tror jeg vet hvor jeg har han. i helga skal endeli JEg ute. skal i bursdag å da håper jeg han holder seg hjemme å bekymrer seg for meg. farsken at jeg ikke kan drikke, hehe. kommet hjem skikkeli driiiitings, hehe.tatt seg ut ja. nei, hadde blitt litt feil det da.

det er bra:) du må stå på ditt. dra ut å ha det knall gøy i helga:) og siden du ikke kan drikke får du bare bevist for han at det går an å ha det drit gøy uten alkohol=) men håper alt ordner seg:) masse lykke til=)

STOOOOR klem=)

Hmmm...synes det høres ut som om dere har nesten samme problem som meg og typen min.

Han får ikke drikke noe annet enn noen få øl om det er damer på festen som jeg ikke kjenner eller ikke stoler på fordi han har det med å bli "vennlig" i fylla og "vet ikke hva han gjør". (pfft...shitprat)

Derfor har vi hatt endel krangler der han krever å få drikke så mye han ønsker og jeg nekter og ender opp med grining osv.

Jeg setter alltid et ultimatum jeg da, at han får velge mellom meg og flaska for ikke søren om jeg greier å leve et liv med han, der jeg må gå rundt med en vond klump i magen hver gang han tar seg en fest.

Poenget er at min erfaring i løpet av de årene jeg har vært sammen med ham er at dette kommer til å være en eviggående kamp og jeg regner nesten med at han en dag kommer til å trosse meg og ende opp med arma og leppene rundt ei tilfeldig dame. Da er jeg GONE!

Kun du som kan avgjøre hva som er rett for deg og hvor lenge du kan holde ut dette her. Noe sier meg at han ikke prioriterer riktig i fremtida heller. Han virker foresten som om han er en smule alkoholiker....kan det stemme?

Annonse

huff, høres ikke bra ut det du opplever heller nei.. *sukk*

Alle rundt meg har sagt til meg at han har tendensene til en alkoholiker og alle tror han er det, men jeg har vel egentli ikke insett det.. har vel ikke villa. men no har jeg sagt det til han at jeg tror han har et problem. vi får se da hvor lenge han holder ut å leve det "kjedelie" livet med meg uten så mye alkohol... han sier han bare har kompisaer han møter når det er drikking, men dette er jo ikke sant. vi har jo vært sammen med kompisene mange ganger uten at det er drikking lissom.. som jeg sier til han har han alltid ett el anna å unnskylde seg med om hvorfor han vil drikke.

jeg har alltid hatet slike kjerringer som ikke lar karen gjøre som han vil å omvendt. sånn skulle ikke jeg bli nei, men nå ser jeg at jeg MÅ være den kjerringa.. det er HAN som har satt meg inn i den situasjonen å da er det han som må svi å..

Håper det ordner seg for deg å anonym.. vet hvor slitsomt der er å sitte å ikke ane noen ting å man har alltid en følelse på at nå er det noe galt.. vi kjerringer må stå sammen, hehe. vi skal bættere vise dem vi ja! man kødder ikke med oss:) basta

Handler ikke om at han ikke får gjøre som han vil og at du "bestemmer" over han, men at han ødelegger flere menneskers liv ved å velge feil! Hvis du er glad i ham, barnet og deg selv; da ber du ham om å flytte! Han vil helt sikkert være dritings i en måned, men jeg tror at hvis han klarer å se seg selv og valgene sinde utenfra, da komemr han tilbake i edru tilstand! (Nei, fylleoppringninger hvor han sier at han elsker deg tells ikke, jenta mi! Godta kun edru samtaler fra ham!)

Hvis han ikke klarer å se hva somer viktigst og skjerper seg, da er du faktisk heldig og har sluppet å måtte skjerme barnet ditt fra en pappa som ikke har forståt hva som er viktigst i livet!

Du kommer uansett til å ha mange tøffe dager foran deg, men ta en prat her inne om du trenger noen!

LYKKE TIL!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...