Gå til innhold

Hvilken metode går dere for denne pp?

Anbefalte innlegg

i de 2 siste pp har vi valgt sex på dag 10 og annenhver dag metoden. Men den er jo for de som ikke har supermange svømmere - og det vet vi jo ikke noe om... Så nå i 7. pp lurer jeg på om vi skal gå for hver dag 2 dager før og frem til 2 dager etter EL.

Hvilken metode sverger dere til? Både dere som har blitt gravide og dere som prøver og prøver og prøver...

Fortsetter under...

Heisann..

Vi har prøvd det meste av disse metodene, men det funker ikke for oss enda. Hvis du vet når du har EL er det å ha sex rundt den perioden. Helst et par dager før og til etter EL. Personlig tror jeg ikke det finnes en metode som "oppskrift". Det er uansett bare 20-25% sjanse til å bli gravid hver pp. Har du sex fra dag 10 og annenhver dag er du jo sikker på at du treffer EL eller deromkring. Vi har akkurat hopppet inn i 19 pp.. Nå tar vi steget til ass befruktning

Masse lykke til...

Klemmer

Tusen takk for svar og lykke til med ass. befruktning. Jeg tror heller ikke det finnes noen fasit oppskrift men ønsker bare å gjøre det som er mest optimalt. Ved å ha annenhver dag fra dag 10 så bommet vi faktisk akkurat på EL dagen. Hadde før og etter da...

I følge mannen min ville det ha klaffet for lengst om jeg ikke tenkte på det her 24/7.... Mulig han har rett :-)

Vi skal forsøke annenhver dag metoden, det er jo så mange som har blitt gravide med denne metoden.

Men har lest at det er kun to dager det er mulig å bli gravid da. Dagen før EL og EL dagen, leste det på babyverden tror jeg.

Hvis det ikke klaffer denne pp så forsøker vi dagen før og EL dagen:-)

Lykke til:-)

Håper dette er vår pp nå

Vi har brukt annenhver dag metoden, men ble så sliten av det. Vi klarte ikke lenger ha sex på komando. Skulle ønske jeg klarte det men. Gikk greit i begynelsen. Kjøpte meg el tester, så nå satser vi på noen dager før el og el dagen.

Jeg testet pos. forige uke, men fikk noen smerter i dag. Stikkninger og vondt i ryggen, og underlivet. Føles litt ut som mens-smerter. Så jeg skjønner ikke dette helt. Kan el tester ta feil da? Fikk pos. 2 dager på rad også. Det er vel ikke mulig at jeg kan få disse smertene så tidlig hvis jeg ble gravid vel?

Lykke til videre med prøvingen jenter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...