Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er han 9, 5 mnd og jeg prøver å venne han til å spise 8 måneders middag fra Nestle. Men han nekter! Bare presser munnen igjen. Og det er jo fordi det er klumper i den, og det liker han ikke. Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen tips??:-)

Fortsetter under...

Det er ikke så enkelt da de har en sterk vilje.

Min jente som er 8 og en halv måned,ville heller ikke ha 8 måneders glass,så jeg lurte henne.

Føst så gav jeg henne av glasset,en smak og så ville hun ikke mer,da tok jeg frukt pure på en skje ga henne den nam nam ja det ville hun ha,neste skje tok jeg en liten skje middag,og frukt pure på tuppen av skjea,nam nam ja det smakte,ga henne tre sonne skjer,så kutta jeg ut frukten,da gabte hun og siste resten uten problem,fik så resten av pureen da hun var ferdig med middag :-)

Har du prøvd Småfolk sine 8 mnd middag? Jeg synes de smaker bedre enn Nestle. Her elsker han pasta bolognese og fiskeboller i hvit saus. Det er klumper, men jeg knuser de når maten har blir varmet opp, ikke noe problem... :o)

Jepp, hun her er 9 mnd og sluttet helt å spise da jeg prøvde med 8 mnd middag, så hun får fortsatt 6mnd-glass og spiser opp et helt glass uten å mukke!!! Men hun spiser både kavring og brødskorper så jeg tror ikke det er klumpene, kanskje mer smak....? Har foressten hørt at en kan mose klumpene med en gaffel, det kan jo være et tips. Har bare prøvd Nestle foreløpig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...