to tette og ei badehette:o) Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har hatt litt stikkinger i magen i dag,kjennes ut som at livmoren tøyer seg (kjenner det igjen fra sist), kvalmen har vært værre i dag enn tidligere, har vært trøtt og da sovet mye. Jeg er 5+6, og har nå bittelitt brun utflod. Har hatt en følelse av at livmoren blåser seg opp, kan desverre ikke finne noe bedre ord. Er så livredd for at jeg holder på å miste spiren vår. Vet at dette ikke behøver å bety noe som helst, da jeg i forrige svangerskap hadde store styrtblødninger fra uke 13 og to mnd frem. De trodde det kunne være en tvilling som jeg mista. Men det rare var at jeg ikke hadde vondt. Kjente absolutt ingen ting. Kan noen roe meg ned her, jeg er på randen av et nervøst sammenbrudd her jenter. Betyr dette lille at jeg holder på å miste???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storbil Skrevet 18. april 2006 #2 Del Skrevet 18. april 2006 Hei kjære deg. Dette trenger ikke å bety noe alvorlig.Veldig ofte blør man litt pga slimhinnene er litt skjørere i svangerskapet.Stikningene er der pga at livmoren din tøyer seg. Jeg har hatt en del mens smerter pga d.Er nå i starten på uke 8.Og det at du er kvalm er vel posetivt for da er der noe.Når symptomene plutselig forsvinner er d Større fare på fære. Har i tidligere svangerskap blødd litt men det har gått bra.Du burde ta det litt med ro og ikke engste deg så veldig.Vet det er lett å si.Men det gjør det bare verre for deg. Prøv å tenk posetivt så skal du se det går bra. Stor klem fra meg :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to tette og ei badehette:o) Skrevet 18. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. april 2006 Tusen takk for trøstende ord:o) Det var ingenting nå nettopp, så nå er jeg litt roligere. Vet at blødninger ikke trenger å bety abort, men er jo urolig fordi. Prøver å si til meg selv at det går da bra denne gangen også. Skal legge meg å sove nå, få ei gonatts søvn. Takker igjen for trøstende ord:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå