Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er gravid. Er så godt å få det bekreftet, for det ble lenge å på dette prøveresultatet denne gangen. Tok prøven 11 april å fikk svar i dag.

Men 3 tester har jo vist at jeg er gravid så jeg har vel øynet ett håp....

Nå håper jeg bare at min lille spire klarer seg. For det er bare en siden vi satte inn ett egg :))

Lykket til alle sammen, uansett hvor dere er i løypa.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4795024-blodpr%C3%B8ven-viste-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så, utrolig deilig det må være og så utrolig moro at det gikk veien for deg - en av to er jo 50%. Gratulerer igjen.

Håper jeg snart kommer etter, starter med spray på mandag, så da blir den spennende tider.

Ett egg kan fortsatt bli to da, bare for å tirre...... var hcgèn høy?

KLem fra tidligere - klarfornestemann

Tusen takk for alle de koselige innleggene dere har sendt inn jenter. Setter veldig stor pris på det.

HCG verdien var 138, så da får vi håper at dette går bra. Sist jeg var gravid i januar var HCG verdien 41, å da mistet jeg 3 dager etter positiv test. Men nå skal det gå bra, håper veldig det.

Skal på UL den 11 mai, gru-gleder meg. Første gang jeg ble gravid med ivf kom vi på 8 ukers UL, å der fant de ingen liten spire. Den hadde gått til grunne bare noen dager før vi kom dit, så slaget var tøft. Men vi har jo også være på UL i uke 8 hvor det var et bankenet hjerte, så det håper jeg vi får se igjen snart.

Kommer inne å oppdaterer igjen, så får dere lese/svare de som vil.

Lykke til alle sammen¨.

Stor klem fra

Annonse

Hei! Gratulerer så masse, det er skikkelig godt å lese om folk som blir gravide m IVF, det sprer håp og glede!! Jeg bare lurer på hvor mange forsøk har du hatt og hvor mange ganger har du blitt gravid? Krysser fingrene for at det går bra. asse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...