Gå til innhold

Trenger litt hjelp her, noen som gidder? Detaljert.........

Anbefalte innlegg

Hadde en SA for snart 6 uker siden. Fikk igjen mensen etter fem uker og var ferdig med den på lørdag. Litt rar mens, masse svart blod og litt klumper de første dagene, og så masse friskt i noen timer og brunlig, slimete utflod de siste fire dagene.

Har hatt menslignende smerter idag og igår. Igår hadde jeg noe som lignet på el-slim, men litt usikker på om det var det eller sæd. Idag har jeg hatt lyserødt blod i slimete utflod. Kan det være el som er tidlig ute?? Altså at det er litt uregelmessig pga sa'en? Skal egentlig ikke ha el før 27.april.. Kan blodet ha noe med at vi hadde sex igår og lørdag?? Har ikke pleid å blødd noe rundt el før, men har hatt litt magevondt da, sånn jeg har hatt idag. Og så har jeg fått igjen masse "gravid-kviser" som jeg kaller det. Over begge kinnene. Har hatt sex tre ganger med kondom etter sa'en, pga at vi skulle ta det med ro en syklus. Jeg kan ikke være gravid nå?? Skal til legen imorgen, men ville bare spørre dere, mange av dere som vet mye om slike ting....

På forhånd tusen takk!

Fortsetter under...

Det med blod etter sex er ikke så uvanlig. Kanskje det er litt sårt der, eller at hormonene dine ikke er helt i balanse?

Jeg leste et sted at den første mensen etter en SA er gjerne litt kraftigere, mer klumpete, brunere enn vanlig mens.

Jeg trodde nesten at jeg hadde en SA til, jeg, da jeg hadde mens sist gang. Det kom så mye, liksom......og digre klumper. Men mensen var veldig presis, så jeg kunne ikke vært gravid. SA'n var i februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...