Gå til innhold

hei jenter jeg er ny!

mie84

Anbefalte innlegg

Har vært her en gang for 15pp siden men mistet i MA desverre. nå er jeg endelig gravid igjen.. Er litt forsiktig med og glede meg for mye denne gang, og vi skal prøve og holde det hemmelig litt til iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis :) og lykke til på ferden.

skal krysse fingre for at det skal gå bra :) det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig da at du deler det med oss her inne. Jeg er nervøs som bare det for å glede meg for tidlig (venter nr. 1). Er nå i uke 11+4, men klarer liksom ikke å la gleden komme. Er så redd for at noe skal skje. Heldigvis går det som regel bra:-)

Hvor langt er du på vei? Hvor kommer du fra? (Håper det er greit at jeg spør) :o)

Gratulerer så mye med graviditeten forresten, det går sikkert bra denne gangen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra akershus er ca 4 uker ikke under 4 iallefall er litt usikker pga spotting før mens, enten sykluser på 26 el 28 4 +2 eler 4+0 tror jeg. testet først med eggeløsningstest i går (da jeg ikke hadde noe annet og hadde hørt at den ville slå ut positivt) ante ugler i mosen. Og testet med gravid test clearblue i dag..

Uff ikke meningen og skremme noen da, det går som regel greit som du sier. jeg tenker som så jg oxo, dete r vel ikke så stor sjangs for at det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...