Gå til innhold

Endelig våres tur! Les dette. Oppmuntring for de som har prøvd lenge.

Anbefalte innlegg

hei på dere! lenge siden jeg har skrevet noe innlegg her nå, men har vært innom og tittet en gang i blandt.. Nå Er jeg Gravid!!!!!!!!!!!!! Etter 15pp var det våres tur igjen, vi mistet vår første spire romjulen04 og begynte prøvingen igjen jan 05. Jeg mistet i MA 13 uker på vei, men spirens hjerte hadde stoppet allerde i uke 10..

Vi har klart og bli Gravide igjen uten hjelp.!. Bare naturlig.

Jeg tror vi brukte lang tid på å få det til fordi jeg hadde vanskelig for å slukke sorgen.. Og tenke på noe annet, Tror det lå i underbevisstheten uten at jeg visste det.

Vi hadde nesten gitt opp nå, men sta som jeg er ville jeg prøve litt til uten hjelp.. Det som var medisinen var at vi bestilte oss syden tur og fikk andre ting og tenke på og glede oss til. Men vi var enige om at hvis jeg ble gravid skulle vi avbestille (Partytur med venner) det kommer vi til og gjøre nå hvis alt går Bra... Er 4uker og to dager i dag. Så vi er litt redde ennnå..

Her er mine symptomer: Spottingen uteble (Jeg har sliti med spotting et par dager før mens siden MA)

Korsrygg smerter og stikking rundt ikm

harde pupper, ikke vonde ennå (de pleier og være det på meg når jeg skal ha mens)

Mye tissing, mer enn vanlig

Kløing på brystvortene

trøtt ( begynte ve befruktning allerede tror jg)

Håper dette ga dere et lite håp!!! Ikke gi opp i allefall Prøv og tenk positivt (tror det hjalp meg)

Jeg håper alt går bra med meg denne gang iallefall; tør ikke slippe ut noe jubel før 12 uker er gått, det var så utrolig vondt og miste..

Stooor stor babystøv klem Fra meg.

Fortsetter under...

Å så utrolig bra å høre sånne historier! Når man strever med det selv og føler at sjansen blir mindre og mindre for hver pp som går er det fint å høre sånnt innimellom, det gir liksom littt mer håp og optimisme:-)

Lykke til videre, krysser fingrer og tær for at det skal gå bra for deg denne gangen!

Gratulerer så mye!!!!

Vi er viss like langt på vei! Er 4+2 eg og.

Håper det går bra for oss begge. Når fikk du termin da. Eg fikk 26.des i følge babyverden. og 27.des ifølge barnimagen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...