Gå til innhold

BIM TREFF Søndag 23 april på Mirawas kl. 1800 i Drammen.....!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig !!

Vi kan enten chattes alle sammen hvis det passer for de fleste så du blir kjent med noen av oss - eller så treffes vi på utsiden. Da avtaler du med meg eller noen andre før søndag....

Hvis du går inn på 1.tri og henger deg på tråden der så kan du være med på planlegginga til søndag....

Ellers er jeg innom her hele tiden og dytter opp tråden og holder kontakt med deg - så du vet hele tiden hva som skjer...

Skal legge deg inn på lista.....

Her blir det vel 4 stk som allerede kjenner hverandre og resten har ikke møtt noen andre - slik som deg.

På msn så kan vi utveksle tlf.nr - for det har vi hatt et problem med hver gang. Er greit å kunne gi beskjed eller få hjelp til å finne frem.

Jippi, så mange da! Dette blir morro. Hyggelig at det blir med noen prøvere, var en stund redd for at jeg skulle bli sittende der alene sammen med alle de nygraverte, hehe.

Hvis noen har lyst å legge meg til på msn, er adr mi:

[email protected]

Jeg har fått lagt ut et litt nyere bilde nå, så folk kan kjenne meg igjen. :o)

Vi får holde denne øverst på sida så lenge, slik at folk ser det. Sa til Tomellen at vi planla treff, og at det var lagt ut lister, men hun har ikke skrevet seg på ennå. Har du snakket med henne Hebbie? Har ikke sett henne på MSN på noen dager nå.

Annonse

Jeg har vært veldig sløv på msn - har vært så trøtt de siste ukene :o)

Men jeg skal se om ikke jeg ser henne på msn i disse dager - hvis ikke kan du sende henne en melding med info ?

Men jeg gir deg beskjed......

Jeg var på kurs uka før påske og bortreist i hele påska uten nettilgang, men nå er jeg tilbake igjen.

Regner med at jeg skal klare å få klemt inn et treff, men som vanlig har jeg problemer med å komme meg hjem etterpå. Siste buss forlater Drammen kl 22, men det er kanskje lenge nok?

Tar en tur inn på 1.tri og skriver meg på der og!

Takk for at dere passer så godt på meg!

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...