Gå til innhold

TIPS fra min akupunktør:-)

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert hørt det før, men da jeg var hos Vibeke Fjeld i dag understreket hun hvor viktig det er å holde mage/hofte/rumpe-regionen varm nr en prøver å bli gravid:-)

- Bruk gjerne en avklipt ull-longs under skjørt/bukse, selv om det ikke er vinter lenger.

- Drikk varme drikker (litt forsiktig med for mye kaffe). Da blir tykktarmen varm og den ligger lunt rundt livmora.

- Pakk deg inn i pledd - gjerne med ei varmefalske på magen/ryggen eller under føttene, når du slapper av i sofaen på kvelden.

LYKKE TL!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4794094-tips-fra-min-akupunkt%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjett om d skal fyres i ovnen her i gården,ja, og d HELE sommeren .hahaha!! frem med ullfrotte-undertøy og d som verre er. .sol eller ikke,spiller ingen rolle. .her skal d bli "bolle i ovn". .

må vel oxo legge inn solbærtoddyen intravenøst,regner jeg med. .=)=)

alle gode råd mottas med takk. .=)

Hun sa noe om at det er punkter under føttene (fotsone-teori?) som stimulerer blodomløpet i beina. Selv har jeg også tro på å holde seg i bevegelse (gå/sykle en tur) hver dag fordi det er med på å stimulere blodomløpet.

Annonse

Jøss det visste jeg ikke. Da er det sikkert derfor vi ikke er gravide....

Vel, jeg har et sånt elektrisk varmelaken i senga som jeg skrur på en stund før jeg legger meg. Det er bare vidunderlig. Men jeg tar det alltid av når jeg skal sove, for jeg trodde at eggene ville bli hardkokte eller noe av varme.

Sterk varme er jo ikke bra for svømmere i hvertfall.

Det er selvfølgelig et poeng i å kjenne etter hvor varm man er FØR man "setter seg på radiatoren", er man normalt varm i underlivsområdet er det ikke nødvendig å pakke seg inn hele tiden. Men jeg er neste alltid kald på lår/rumpe (også rette etter trening), så for meg kan nok dette hjelpe (er i gang med først IVF-forsøk nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...